Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Скільки часу потрібно на ремонт автомобільного полотна Кримського мосту - Денисенко

Скільки часу потрібно на ремонт автомобільного полотна Кримського мосту - Денисенко
Фото: Михайло Подоляк Twitter
На повний ремонт автомобільного полотна Кримського мосту росіянам знадобиться три-п'ять місяців, і досі не зрозуміло, коли зможуть їздити товарні поїзди по залізничній ділянці мосту.
 Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
 
"Якщо говорити про автомобільну логістику, то заяви росіян, що вони протягом тижня-двох зможуть відремонтувати всі три прольоти, які впали - це абсолютна брехня. За оцінками спеціалістів, лише на виготовлення цих прольотів має піти не менше, ніж місяць-півтора. Далі почнеться період листопад-лютий, це час, коли достатньо високого рівня шторми бувають в Керченській протоці. А робити ремонтні роботи в штурмові дні - фактично нереально. Тому реально говорити про те, що міст буде відновлено не раніше, ніж через три-п'ять місяців. Маю на увазі автомобільне полотно", - сказав Денисенко.                                                                                     
 
Він додав, що наразі не зрозуміло, в якому стані залізничне полотно Кримського мосту, тому що наразі запустили лише пасажирські поїзди, а коли зможуть запустити товарні поїзди - поки не відомо.
 
Як повідомлялося, вранці 8 жовтня на Керченському мосту, що з'єднує росію та тимчасово окупований Крим, зафіксували вибух і пожежу. На залізничній частині мосту згорів вантажний поїзд, на автомобільній - обвалилася частина дорожнього полотна.
 
Радник глави Офісу Президента України Михайло Подоляк назвав пожежу та руйнування Керченського мосту проявом конфлікту між фсб/приватними військовими компаніями та міноборони/генеральним штабом росії.
 
 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян