Сигарети Rothmans повертаються в Україну
З початку грудня British American Tobacco розпочала поставки сигарет Rothmans у роздрібні мережі. Товари марки продаватимуть у середньоціновому сегменті (7,5-10 грн за пачку) - 9 грн за пачку звичайного формату і 9,5 грн - за пачку формату super slims, пише "КоммерсантЪ-Украина".
Уперше Rothmans вийшла на український ринок наприкінці 1990-х років, але тоді марку позиціонували як преміальну.
"У 2005 році компанія вирішила зробити ставку на інший бренд цього сегмента - Kent - і припинила поставки Rothmans в Україну", - розповіла менеджер із комунікативним питань "Брітіш Американ Тобакко Україна" Олена Тищенко-Тишковець. Тепер компанія здешевить Rothmans завдяки локалізації виробництва цих сигарет. "Аналогічний ребрендинг стався на ринках РФ і Казахстану", - зазначила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З неділі українців штрафуватимуть за куріння в ресторанах та кафе
Для BAT виставлення Rothmans - спроба підсилити позиції в середньоціновому сегменті, де компанія представлена слабо. Так, у преміальному (від 10 грн) у неї є марки Dunhill, Kent, Vogue і Lucky Strike, в низькоціновому (до 7,5 грн) - "Прилуки", "Козак", "Отаман". А в середньому сегменті в компанії лише одна марка - Pall Mall, яка займає всього 0,7% ринку.
"Ми розраховуємо, що Rothmans зможе зайняти більшу частку, але не будемо відводити Pall Mall з ринку", - зазначила Олена Тищенко-Тишковець.
Розвивати новий бренд в умовах повної заборони на рекламу і маркетинг буде дуже складно. У самій компанії про просування не говорять, але розраховують наростити частку за рахунок преміального позиціонування при низькій ціні.
Однак при такій стратегії компанія може відібрати частку у своїх власних преміальних марок, наголосив співрозмовник з однієї із тютюнових компаній.