Українські цукерки показали світовим кондитерам та найвибагливішим ласунам
У кельнському ярмарку беруть участь понад 1400 експонентів із 67 країн, серед яких і Україна, пише Dw.de.
Міжнародна кондитерська виставка вже у 43 раз запрошує кондитерів і просто ласунів спробувати новинки в світі солодощів.
Особливе місце цього року займають вироби для вегетаріанців і веганів, а також солодощі без вмісту лактози та клейковини. На стендах можна покуштувати й чимало відважних експериментів на кшталт солоних трюфелів, шоколаду з нашатирем, попкорну зі смаком васабі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці донесли АМКУ на карамельки
На відміну від учасників з інших пострадянських країн, українці поки що не наважилися випустити нові продукти для міжнародних партнерів. Вони пояснюють таке рішення великими коштами, які потрібно інвестувати в новинку. Українські учасники сподіваються переконати гостей виставки тією продукцією, яка призначена і для українського споживача.
Менеджер з експорту компанії "АВК" Юлія Миголь вважає виставку в Кельні "діалогом з перспективою розширення".
А ось кондитерська фірма "Roshen", яка вже вийшла на міжнародний ринок, коли придбала угорську компанію Bonbonetti в листопаді 2012 року, готує свою продукцію на експорт до Європи винятково під цією маркою.
Львівська ж компанія "Ярич", яка виготовляє крекери та цукрове печиво, вже вдруге бере участь у Міжнародному кондитерському ярмарку. Цьогоріч хоче зацікавити європейських споживачів крекером з цибулею.
"Такої продукції поки що немає в Європі, тож ми вважаємо, що вона тут буде користуватися популярністю", - каже комерційний директор компанії Софія Валюк.