Українці почали менше купувати ковбасних виробів і перейшли на м'ясо
Про це iPress.ua повідомили в Асоціації свинарів України.
У сегменті м’ясних виробів падіння продажів становить 10%.
"З початку року реалізація на забій худоби та птиці зросла на 8% (119 тис тонн живою вагою). Найбільше зріс забій птиці (+84 тис. тонн), далі йде зростання забою свинини (+43,5 тис. тонн). Виробництво власне м’яса залишилось на минулорічному рівні, а от обсяги м’ясних виробів скоротились майже на 10%. Найбільше постраждали від падіння попиту ковбасні вироби, зокрема варені (-13 тис. тонн) та напівкопчені (-4 тис. тонн)", — повідомила аналітик Асоціації свинарів України Олександра Бондарська.
За її словами, зі зниженням купівельної спроможності споживачі "переключилися" на м’ясо, зменшивши витрати на ковбасні вироби.
"За таких умов поведінку населення ілюструє вислів: "Найкраща ковбаса — це м’ясо", — зазначає аналітик. — Наразі ціни на свіже та охолоджене м’ясо більш гнучкі під впливом коливань закупівельних цін. Ціни на ковбасні вироби більш сталі, однак і це не рятує від зменшення продажів".