Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українці мають платити акциз за переобладнані автомобілі

Українці мають платити акциз за переобладнані автомобілі
Фото: auto.ria.ua
Збір акцизного збору на легкові автомобілі, переобладнані з ввезених в Україну непідакцизних вантажних автомобілів, набув чинності з 1 січня 2014 року.

Акцизи почали діяти на підставі змін до закону "Про внесення змін до Податкового кодексу про ставки окремих податків і податкових пільг", прийнятих парламентом 19 грудня і підписаних президентом України 27 грудня 2013 року. Про це передає "Інтерфакс-Україна".

За даними Міндоходів, близько третини ввезених в Україну вантажних автомобілів після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні легкові авто.

Згідно з підрахунками Міндоходів, сума додаткових надходжень до держбюджету від цього податку може скласти близько 300 млн грн.

За оцінкою експертів авторинку, дане нововведення торкнеться бізнесу тих, хто перевозить автомобілі в Україну та підприємств з переобладнання, яких багато у Західній Україні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні новий стандарт на номерні знаки для авто

В Україні з 1 січня 2014 року заборонено ввезення, проведення першої реєстрації ввезених або виготовлених в країні транспортних засобів (нових і б/у), які відповідають екологічним нормам нижче Євро-4.

Таке рішення закріплено прийнятим в липні 2012 року законом, яким з 1 січня 2013 року було запроваджено норма Євро-3 для колісних транспортних засобів, а з 1 січня 2016 року передбачається введення норм Євро -5.

В Україні практично всі автовиробники заявили про готовність до переходу на нові екостандарти. Водночас обов'язкова вимога на відповідність стандарту Євро-4 не поширюється на ввезені або вироблені в країні до 1 січня автотранспортні засоби.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян