Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українці мають платити акциз за переобладнані автомобілі

Українці мають платити акциз за переобладнані автомобілі
Фото: auto.ria.ua
Збір акцизного збору на легкові автомобілі, переобладнані з ввезених в Україну непідакцизних вантажних автомобілів, набув чинності з 1 січня 2014 року.

Акцизи почали діяти на підставі змін до закону "Про внесення змін до Податкового кодексу про ставки окремих податків і податкових пільг", прийнятих парламентом 19 грудня і підписаних президентом України 27 грудня 2013 року. Про це передає "Інтерфакс-Україна".

За даними Міндоходів, близько третини ввезених в Україну вантажних автомобілів після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні легкові авто.

Згідно з підрахунками Міндоходів, сума додаткових надходжень до держбюджету від цього податку може скласти близько 300 млн грн.

За оцінкою експертів авторинку, дане нововведення торкнеться бізнесу тих, хто перевозить автомобілі в Україну та підприємств з переобладнання, яких багато у Західній Україні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні новий стандарт на номерні знаки для авто

В Україні з 1 січня 2014 року заборонено ввезення, проведення першої реєстрації ввезених або виготовлених в країні транспортних засобів (нових і б/у), які відповідають екологічним нормам нижче Євро-4.

Таке рішення закріплено прийнятим в липні 2012 року законом, яким з 1 січня 2013 року було запроваджено норма Євро-3 для колісних транспортних засобів, а з 1 січня 2016 року передбачається введення норм Євро -5.

В Україні практично всі автовиробники заявили про готовність до переходу на нові екостандарти. Водночас обов'язкова вимога на відповідність стандарту Євро-4 не поширюється на ввезені або вироблені в країні до 1 січня автотранспортні засоби.

Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
"Знищені" росіянами 4-5 разів повітряні сили України продовжують наносити ураження. росіяни кидають в бій всіх, кого можуть нашкребти – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер