Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні дефіцит іномарок

В Україні дефіцит іномарок
Фото: zabarankoi.ru
Компанія AUTO-Consulting заявила, що в Україні дефіцит деяких моделей авто. Для того, щоб отримати машини восени, покупцям доводиться робити замовлення вже зараз.

Щоб отримати нову Toyota RAV4, укомплектовану дизельним двигуном потужністю 2,2 л потрібно записуватись в чергу на жовтень. Chevrolet Aveo седан з двигуном 1,6 л та автоматичною коробкою передач доведеться чекати аж до вересня.  

Набагато гірша ситуація з популярним Hyundai Accent з бензиновим двигуном об'ємом 1,6 л. В автосалонах немає авто як з механічною коробкою передач, так і з "автоматом". Можливо й таке, що комплектації Comfort вже не буде взагалі, натомість її замінить Optima з бензиновим двигуном 1,4 л. 

KIA Rio з бензиновим 1,6 л двигуном поки що в Україні є, проте це залишкові моделі, які є тільки чорного кольору. Наступна поставка Rio планується не раніше серпня.  

В наявності салонів є Skoda Rapid з бензиновим двигуном об'ємом 1,6 л, щоправда лише голубого кольору. Інші палітри авто Rapid поступлять в продаж вкінці місяця. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд хоче збільшити збір за реєстрацію авто

У сегменті В-класу дефіцит хетчбеків Ford Focus чорного кольору з АКПП і бензиновим двигуном об'ємом 1,6 л. З іншими кольорами моделі ситуація краща. 

Renault Logan з бензиновим двигуном 1,6 л залишилось всього чотири машини трьох кольорів та двох комплектацій. Наступна поставка планується у вересні. 

Є проблеми з вибором кольорів Geely CK. У Києві залишились машини тільки чорного та сірого кольорів. В регіонах є ще білі та золотисті СК. 

На противагу китайським авто з 1 липня стартували продажі Lada Priora з кузовом седан та популярним 1,6 л двигуном, проте на ціну моделі негативно вплинули спецмита, запроваджені в квітні. 

Особливо гострим є дефіцит моделей, виробництво яких географічно віддалене від України. Введення спецмит посприяло пришвидшеному продажеві складських запасів автомобілів, натомість здійснювати нові поставки дилери не поспішають. 

Як писав iPress.ua, попри те, що дія спеціального мита негативно позначилась на імпорті автомобілів, падіння автовиробництва в Україні сповільнилось. 

У травні українські виробники виготовили рекордну в цьому році кількість автотранспорту - 3,55 тис одиниць, що на 13% більше від показників квітня. 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян