Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні на 50% зріс імпорт автомобілів

В Україні на 50% зріс імпорт автомобілів
Фото: zabarankoi.ru
За підсумками першого кварталу 2016 року в Україну було імпортовано 22,460 тисяч одиниць автотранспортної техніки, на суму 339,5 млн доларів.

"У порівнянні з першим кварталом минулого року обсяг імпорту автотранспорту збільшився на 48%. Частка нової техніки в загальному обсязі становила 55%, проти 60% роком раніше", - йдеться у повідомленні асоціації "Укравтопрому".

Згідно з повідомленням, легкові автомобілі охопили 73% автоімпорту, їх з січня по березень було ввезено 16,352 тисяч штук, що на третину більше порівняно з аналогічним періодом минулого року, а їх вартість оцінена митницею в 271,3 млн доларів.

При цьому, частка нових автомобілів в імпорті збільшилася в порівнянні з минулим роком на 3 процентних пункти і становила 73%.

"Найбільше легкових автомобілів було ввезено в Україну з Німеччини - 2,812 тисяч штук на 51,5 млн доларів", - повідомляє асоціація.

"Комерційних і спец. автомобілів за три місяці поточного року ввезли в країну в кількості 5,919 тисяч одиниць, загальна митна вартість яких становила 65,5 млн доларів. У цьому сегменті автоімпорту домінували автомобілі з пробігом, які охопили 93% поставок. Рік тому їх частка була 83%", - йдеться у повідомленні.

Як наголошується, імпортери автобусів закінчили квартал показником 189 одиниць техніки, на яку вони витратили 2,7 млн доларів. Щодо першого кварталу минулого року імпорт автобусів збільшився на 61%.

"Таким чином, за підсумками перших трьох місяців поточного року Німеччина стала найбільшим зовнішнім постачальником автотранспортної техніки в Україні, на частку якої припало 26% автоімпорту", - заявили у асоціації.

Нагадаємо, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі України від 14 березня вирішила скасувати спецмито на імпорт в країну автотранспортних засобів походженням з Узбекистану в розмірі 12,12% від митної вартості.

30 вересня минулого року Україна скасувала спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів незалежно від країни походження та експорту.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян