Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні зросли продажі нових легкових авто

В Україні зросли продажі нових легкових авто
Фото: dt.ua
У травні 2016 року в Україні було реалізовано 4,4 тисячі нових легкових автомобілів, що на 54% більше, ніж в травні минулого року.

У травні 2016 року в Україні було реалізовано 4,4 тисячі нових легкових автомобілів, що на 54% більше, ніж в травні минулого року.

Про це пише "Українська правда".

Ринок нових автомобілів продовжує демонструвати позитивну динаміку з двозначними показниками, а спад в порівнянні з квітнем був цілком очікуваним.

По-перше, в травні традиційно затяжні свята знижують активність покупців в першій половині місяця.

По-друге, з 1 травня ряд операторів зіткнувся зі складнощами в реєстрації проданих авто через колапс з системою сертифікації. Цей фактор позначився і на підсумкових показниках.

По-третє, частина покупців все-таки вирішила дочекатися чим закінчиться історія з лібералізацією імпорту б-у авто.

Однак більш ніж 2-кратне зростання авторинку - це хороший позитивний меседж. Український авторинок продовжує відновлюватися і за 5 місяців дилерами вже реалізовано 22,2 тисячі авто (+55,9% до минулого року).

Лідером українського авторинку як і раніше є Toyota. Не змінилися і володарі другого і третього місць - VW і Renault відповідно. А ось на 4 місце вийшла KIA. У травні змогли поліпшити свої позиції Ford, ZAZ, Nissan, Suzuki, Lexus, Land Rover, Volvo.

Показово, що Lexus зміг повернути собі статус №3 на українському ринку Premium, відтіснивши з цієї позиції Audi.

Лідирує ж серед покупців розкішних авто як і раніше BMW, яка вже не перший місяць входить в Топ-10 найпопулярніших марок.

Нагадаємо, що у вівторок, 31 травня, Верховна Рада  ухвалила в другому читанні й у цілому законопроект №3251 про різке зниження акцизів (у 2-28 разів залежно від об'єму двигуна) на вживані автомобілі. За законопроект проголосували 237 народних депутатів.

Зниження ставок буде тимчасовим, на термін до 31 грудня 2018 року, і стосується легкових автомобілів, які відповідають екологічним стандартам ЄВРО-5.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян