Виробника ліків "Амізон" оштрафували на 7,6 млн грн за нечесну рекламу
Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
За даними комітету, у телевізійний рекламі препарату товариство поширило неправдиві відомості. Зокрема йдеться про твердження "9 з 10 українців обирають саме "Амізон".
Відтак, вважають у АМКУ, у громадян могло скластися враження, що 90 % – це відсоток від усієї кількості українців, які є споживачами "Амізон".
Натомість, як показало маркетингове дослідження, на яке у ролику посилається ПАТ "Фармак", 90 % – це лише та кількість людей, що хворіли на грип, застуду та кашель, і при цьому використовували "Амізон".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З нового року українські хворі залишаться без унікальних ліків з-за кордону
У цей час відсоток усіх споживачів, які приймали препарат "Амізон", за інформацією того ж дослідження, становив лише 6,2%.
Окрім цього, як встановило розслідування, за час рекламної кампанії засобу значно зросли обсяги його реалізації.
Наприклад, у листопаді 2011-го року продажі ліків збільшилися порівняно з листопадом 2010-го року на 346,82% – з 194,8 тис штук до 675,6 тис.
"Отже, поширення на телеканалах України рекламного ролика могло сприяти вибору споживачами саме цього препарату, та в результаті вплинути на обсяг реалізації лікарського засобу "Амізон", - підсумовують у комітеті і зазначають, що рекламу засобу припинили.