Виробники планшетників бомбардують ринок новинками
Конкуренція на ринку планшетників посилюється. Через три з половиною роки після презентації першої моделі іPad вийти на цей ринок наважився і фінський концерн Nokia, що спеціалізується на виробництві мобільних телефонів, презентувавши свій перший комп'ютер - планшетник, інформує DW.de.
Концерн Microsoft, гігант на ринку програмного забезпечення, теж якраз перед початком передріздвяної торгівлі почав продаж другого покоління своїх планшетників Surface. А лідер ринку планшетників Apple у вівторок увечері, 22 жовтня, презентував нову версію свого бестселера iPad.
Перший планшетник від Nokia під назвою Lumia 2520 працює з оновленою операційною системою Windows RT 8.1 від Microsoft, передає агентство dpa. Дизайн планшетника з великим десятидюймовим екраном чимось нагадує оформлення Lumia-смартфонів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прогноз Gartner: ринок планшетів вибухне - їх продажі зростуть майже на 54%
Фінський концерн робить ставку у своєму приладі, зокрема, на високоякісну камеру та, наприклад, власні карти. Крім того, дисплей має підтримувати хороше зображення навіть за умови дуже сильного сонячного світла. Розробка від Nokia спершу з'явиться на ринку Фінляндії, Великобританії та США. Її ціна становитиме 499 американських доларів.
У той час, коли Nokia презентувала в Абу-Дабі свою першу модель планшетника, концерн Microsoft вивів на ринок нові моделі Surface 2 und Surface Pro 2, вони вже є у продажу в 21 країні. Обидві розробки мають меншу масу, кращі дисплеї, а також більшу обчислювальну потужність, ніж попередні моделі. Microsoft також пропонує своїм клієнтам безкоштовно можливість зберігати 200 гігабайтів інформації за допомогою свого онлайн-сервісу SkyDrive.
Мicrosoft нині орієнтується не лише на приватних споживачів, а робить посилену ставку на компанії. Одним з найбільших клієнтів концерну став американський авіаперевізник Delta Airlines, що до кінця 2014 року планує забезпечити оснащення близько 11 тисяч пілотів приладом Surface 2.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим може здивувати нас Apple
Планшетник має замінити картографічний матеріал пілотів і у режимі реального часу надавати відповідну польоту інформацію. Цей крок, як очікується, допоможе заощадити близько 13 мільйонів американських доларів на рік. Водночас деякі інші авіакомпанії роблять ставку на iPad від Apple.
Натомість концерн Apple відреагував на посилення конкуренції на ринку смартфонів легшою та тоншою версією свого iPad. Презентована у Сан-Франциско модель має масу лише 450 грамів, оснащена потужнішим чіпом A7, вона має з'явитися на полицях магазинів 1 листопада. Ціна цього планшетника у Німеччині становитиме 479 євро. Також у листопаді має надійти у продаж у 40 країнах удосконалена версія iPad-міні.
У жорсткій конкурентній боротьбі на ринку комп'ютерних технологій, як зауважують оглядачі, Apple кинув виклик концерну Microsoft: операційна система для Mac-комп'ютерів відтепер стане безкоштовною. Нова версія системи OS X з кодовою назвою Mavericks була доступна для скачування ще у вівторок.