Януковича і Азарова пересадять на Ан-148
Про це пише "КоммерсантЪ-Украина".
За інформацією видання, "Міжнародні авіалінії України" можуть вже незабаром позбутися трьох літаків Ан-148. Два з них уряд вирішив передати державіакомпанії "Україна".
"Це питання стояло на порядку денному на засіданні Кабміну 26 червня. Мені невідомо, чи було прийнято це рішення, проте я не думаю, що хто-небудь міг бути проти", - інформує джерело, близьке до Кабміну.
"Інший літак з кодом UR-NTA віддадуть в користування його розробнику і виробнику ДП "Антонов" "для демонстраційних цілей",- зазначає видання.
На сайті уряду відповідний нормативний документ поки не опублікований.
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Київський фестиваль ретро-літаків: легенди авіації знов у небі
"Принципово це питання вже вирішене, і літаки в цьому році будуть передані "Україні", - підтвердило високопоставлене джерело в ДП "Антонов".
Зазначимо, що раніше у МАУ і "Антонова" виникали розбіжності під час спільної експлуатації Ан-148, нагадує експерт Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк.
За його словами, в авіакомпанії не завжди були задоволені роботою літаків - нова і несерійна техніка, як правило, вимагає більшого часу на обслуговування через так звані "дитячі хвороби".
В той час, як "Антонов" довго не міг домогтися своєчасної виплати лізингових платежів. У квітні цього року Господарський суд Києва задовольнив позов про стягнення з МАУ 13 млн грн боргу на користь "Антонова" і Мінпромполітики.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майбутнє авіаперевезень: хто конкурує за першість
Позов подавала прокуратура Центрального регіону з нагляду над дотриманням законів у військовій сфері. У період з січня по грудень 2012 року авіакомпанія заборгувала "Антонову" за оренду Ан-148 18,6 млн грн. В результаті всі кошти розробнику були виплачені.
Джерело, близьке до "Антонова", стверджує, що Кабмін забирає літаки у МАУ не через борги.
"Якраз зараз компанія стала добре і багато літати і, відповідно, платити. Але це комерційна авіакомпанія, а літаки побудовані за держкошти. Якщо МАУ захочуть, вони можуть цю техніку купити", - повідомило джерело.
За словами співрозмовника, рішення уряду правильне з точки зору іміджу.
"Важливо, щоб представники держави літали на вітчизняній техніці, показуючи тим самим, що у країни є і працює авіапромисловість. Наші літаки потрібно рекламувати", - говорять у "Антонові".