Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Януковича і Азарова пересадять на Ан-148

Януковича і Азарова пересадять на Ан-148
Віктор Янукович. Фото: kmu.gov.ua
Державіакомпанія "Україна" має намір забрати літаки Ан-148 у найбільшої авіакомпанії України МАУ для перевезення перших осіб держави.

Про це пише "КоммерсантЪ-Украина".

За інформацією видання, "Міжнародні авіалінії України" можуть вже незабаром позбутися трьох літаків Ан-148.  Два з них уряд вирішив передати державіакомпанії "Україна".

"Це питання стояло на порядку денному на засіданні Кабміну 26 червня. Мені невідомо, чи було прийнято це рішення, проте я не думаю, що хто-небудь міг бути проти", - інформує джерело, близьке до Кабміну.

"Інший  літак з кодом UR-NTA віддадуть в користування його розробнику і виробнику ДП "Антонов" "для демонстраційних цілей",- зазначає видання.

На сайті уряду відповідний нормативний документ поки не опублікований.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Київський фестиваль ретро-літаків: легенди авіації знов у небі

"Принципово це питання вже вирішене, і літаки в цьому році будуть передані "Україні", - підтвердило високопоставлене джерело в ДП "Антонов".

Зазначимо, що раніше у МАУ і "Антонова" виникали розбіжності під час спільної експлуатації Ан-148, нагадує експерт Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк.

За його словами, в авіакомпанії не завжди були задоволені роботою літаків - нова і несерійна техніка, як правило, вимагає більшого часу на обслуговування через так звані "дитячі хвороби".

В той час, як "Антонов" довго не міг домогтися своєчасної виплати лізингових платежів. У квітні цього року Господарський суд Києва задовольнив позов про стягнення з МАУ 13 млн грн боргу на користь "Антонова" і Мінпромполітики.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майбутнє авіаперевезень: хто конкурує за першість

Позов подавала прокуратура Центрального регіону з нагляду над дотриманням законів у військовій сфері. У період з січня по грудень 2012 року авіакомпанія заборгувала "Антонову" за оренду Ан-148 18,6 млн грн. В результаті всі кошти розробнику були виплачені.

Джерело, близьке до "Антонова", стверджує, що Кабмін забирає літаки у МАУ не через борги.

"Якраз зараз компанія стала добре і багато літати і, відповідно, платити. Але це комерційна авіакомпанія, а літаки побудовані за держкошти. Якщо МАУ захочуть, вони можуть цю техніку купити", - повідомило джерело.

За словами співрозмовника, рішення уряду правильне з точки зору іміджу.

"Важливо, щоб представники держави літали на вітчизняній техніці, показуючи тим самим, що у країни є і працює авіапромисловість. Наші літаки потрібно рекламувати", -  говорять у "Антонові".

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман