Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

За валізою можна слідкувати зі смартфона

За валізою можна слідкувати зі смартфона
Фото: kbp.aero
Валізу, пильнувати яку можна буде за допомогою смартфона, розробила німецька ІТ-компанія T-Systems спільно з авіабудівником Airbus і виробником валіз Rimowa.

Новинку представлено на міжнародному авіасалоні у Ле Бурже. Початок продажу валіз планується на березень 2014 року. 

"Розумна" валіза обладнана програмованим радіомодулем з дисплеєм. Пасажири вводять через смартфон за допомогою спеціального додатку всі дані про рейс і передають їх авіалінії, яка створює штрих-код і надсилає його на дисплей валізи. Штрих-коди присвоює багажу унікальний ідентифікатор, який використовується для реєстрації багажу та відправлення його до місця призначення. 

Для кожного рейсу створюється окремий штрих-код, який містить відомості про вагу валізи, ім'я та прізвище власника, а також номер рейсу. Дані дозволяють валізі подорожувати окремо від свого господаря до місця призначення навіть в разі зміни рейсу чи його скасування. 

Пасажирові чи працівникові авіакомпанії достатньо натиснути кнопку, щоб дізнатися, де знаходиться "розумний" багаж й перевірити, чи валізу під час подорожі відкривали й якщо відкривали, то де і коли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інновації - хто наважиться протистояти їм?

Розробники розраховують, що "розумні" валізи допоможуть знизити витрати авіаліній на обробку багажу, а також на виплати, пов'язані з загубленим багажем. Авіалінії щорічно втрачають близько $ 2,5 млрд через втрати або затримки багажу. На кожну тисячу пасажирів припадає 11 одиниць втраченого багажу.  

Компанія T-Systems відповідає за інформаційну та телекомунікаційну підтримку систем. Вона забезпечуватиме роботу нових додатків за допомогою своїх центрів обробки даних.

Генеральний директор T-Systems в країнах СНД Олексій Тоскін повідомив, що перші "розумні" валізи надійдуть у продаж в березні 2014 року.

Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
"Знищені" росіянами 4-5 разів повітряні сили України продовжують наносити ураження. росіяни кидають в бій всіх, кого можуть нашкребти – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер