Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Спецмита вивели компанію Васадзе в лідери авторинку

Спецмита вивели компанію Васадзе в лідери авторинку
Фото: auto10.in.ua
Продажі авто у травні впали на четверть. Найменше збитків зазнали компанії, які виробляють авто в Україні. Імпортери, через закінчення запасів авто, ввезених за старими цінами, планують здорожчення легкових автомобілів на 3-12%.

У травні в Україні було продано 15,1 тис. легкових автомобілів, що на 24,3% менше аналогічного показника минулого року, а також на 41,4% менше, ніж у квітні. За підсумками січня-травня було продано 83,8 тис (-1,6%), пише "КоммерсантЪ-Украина" з посиланням на дані AUTO-Consulting.

При цьому, компанії ЗАЗ та Skoda зазнали найменше збитків. Вартість цих автомобілів стала привабливішою після того, як у імпортерів закінчилися запаси машин за старими цінами.

Гендиректор дистриб'юторської компанії "АвтоЗАЗ-сервіс" Андрій Залуцький зазначив, що його компанія впровадила знижки практично на весь модельний ряд автомобілів 2012 і 2013 року виготовлення. За його словами, знижки на деякі машини досягали 7 тис. грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іномарки не приїдуть

"Skoda змогла зміцнити позиції завдяки бюджетній моделі Rapid, яка почала випускатися на заводі "Єврокар" трохи більше місяця тому і має великі перспективи на ринку", - зазначив гендиректор AUTO-Consulting Омельницький.

Імпортери піднімають ціни

Деякі імпортери планували розтягнути продаж авто, ввезених до введення спецмита, до липня-серпня. Проте машини розкупили швидше.

"У березні-квітні ми пережили справжній бум", - зазначив керівник відділу продажів легкових автомобілів Volkswagen компанії "Порше Україна" Сергій Носенко.

Комерційний директор "Hyundai Motor Україна" Геннадій Четверухін зазначає, що його компанії довелося підняти ціни на автомобілі на 3-7%: "Ми взяли частину витрат на себе, щоб кінцевий споживач не відчув серйозних змін".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна може повністю припинити імпорт автомобілів у квітні

В "Укравтоваз" (імпортер Lada) підвищили ціни на 12%.

"У нас зараз представлені на ринку моделі тільки з 1,6-літровим двигуном, стримувати ціни ми не можемо. Наша компанія вже провела переговори з АвтоВАЗом про зниження відпускної ціни, а також поставках деяких моделей з об'ємом двигуна 1,4 літра, тепер залишається чекати їх вирішення", - повідомив гендиректор "Укравтоваз" Ігор Вознюк.

Авторинок падатиме

Олег Омельницький очікує, що в найближчі кілька місяців падіння ринку продовжиться. За його словами, можуть показувати зростання тільки продажі українських автомобілів.

"Добробут населення не поліпшився, і якихось чинників, здатних вплинути на ситуацію, не передбачається", - говорить Ігор Вознюк.

"Ринок трохи нормалізується до осені, на той час низка компаній зможуть завезти нові моделі, які не підпадають під дію спецмита. Але наш прогноз на 200 тис. автомобілів, зроблений на початку року, зберігається", - повідомив Геннадій Четверухін.

Минулого року в країні було продано 217,5 тис. автомобілів.

Нагадаємо, у березні Верховна рада України прийняла закон, який передбачає введення спеціальних мит на ввезення імпортних автомобілів.

Запорізький ЗАТ "ЗАЗ" належить ВАТ "Українська автомобільна корпорація", власником якої є народний депутат від Партії регіонів Таріель Васадзе.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян