Світові мережі фаст-фуд ринули в Україну
Про це у своїй статті для журналу Forbes написав голова директорату Асоціації франчайзингу України Андрій Кривоніс.
Наприкінці минулого тижня в Україну приїжджала делегація Subway. Співробітники компанії, відповідальні за розроблення напрямів, прилітали знайомитися з ринком і країною.
Також про швидкі плани виходу на український ринок заявили представники глобальної мережі ресторанів швидкого харчування "Papa Johns". Планують освоїти ринок і "Бразерс і Компані", що володіє ексклюзивним правом на розвиток франчайзингу мережі "Сбарро" у країнах СНД і Балтії.
Наприкінці грудня минулого року третя за обсягом світова мережа ресторанів швидкого харчування - KFC - відкрила свій перший заклад в Україні. Також минулого тижня про вихід на український ринок заявила американська фаст-фуд-мережа Texas Chicken. Два перших ресторани компанія відкриє у столиці вже навесні.
Видання наголошує, що представники компаній приїжджають в Україну не в режимі: "А що у вас за країна, може, ми колись тут відкриємося?"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як виглядають 200 калорій
"Вони прилітають на попередньо обумовлені зустрічі з партнерами з конкретними бізнес-рішеннями та планами", - акцентує Forbes.
Глобальні гравці ринку фаст-фуд занесли Україну у список пріоритетних країн для відкриття ресторанів ще п'ять років тому. "Головне, щоб знайшовся місцевий партнер - всі ці компанії, в основному, працюють за франчайзинговою схемою. Саме в цьому, швидше за все, і треба шукати причину активності великих фастфуд-мереж", - зауважує автор статті.
Також видання зазначає, що частина українських підприємців хоче скористатися періодом політичної стабільності. Торік бізнес чекав парламентських виборів та відкладав плани з розвитку, однак, протягом наступних двох років все буде тихо, катаклізмів не буде.
Окрім політичних, є і економічні чинники. Фастфуд з його недорогою їжею є альтернативою ресторанного сегменту. Він задовольняє потребу "масового клієнта" в смачній і різноманітної їжі.