Васадзе може звільнити працівників ЗАЗу
Про це повідомили у четвер, 22 листопада, у прес-службі компанії.
"У зв'язку з введенням Росією утилізаційного збору в порушення міжурядових угод, виробнича програма ЗАЗу була переглянута з метою максимального зсуву виробництва на період до набуття чинності нових норм. Тобто річна програма була виконана достроково. Є час для проведення профілактичних робіт в кінці року", - розповіли в "УкрАВТО" агенству "Интерфакс-Украина".
У прес-службі уточнили, що завод має намір відновити роботу після різдвяних свят.
У відповідь на запитання про можливе скорочення працівників заводу, в прес-службі відзначили, що ЗАЗ в даний час реформує процес виробництва, адаптує під підтверджені замовлення на майбутній рік, у зв'язку з чим запланована обов'язкова адаптації чисельності працівників.
"ЗАЗ повинен бути максимально ефективним і конкурентоспроможним у виробництві, щоб компенсувати відсутність традиційних для автозаводів світу умов роботи. Як добре відомо, умови, в яких доводиться виживати всім українським автозаводам, набагато гірш, ніж навіть у найближчих конкурентів з Росії. Тож ЗАЗ постійно працює над способами збільшення ефективності та зменшення витрат", - додали в компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Депутати дозволили регіоналу Васадзе монополізувати український автопром
Щодо питання про ухвалення закону про утилізаційний збір, через який автокомпанії планують звільнити виробників авто з повному циклу, в "УкрАВТО" відзначили, що такий захід потрібний не лише ЗАЗу, а всім українським автозаводам - КрАЗу, "Богдану", ЛАЗу, "а значить це потрібно економіці країни і бюджету держави ".
Нагадаємо, що Верховна Рада України 20 листопада ухвалила у першому читанні законопроект про утилізаційних збір на колісні транспортні засоби, від сплати якого звільнені підприємства-виробники автомобілів по повному циклу.
Базові ставки податків за утилізацію легкових автомобілів пропонують встановити в розмірі 5,5 тис грн, на інші транспортні засоби: автобуси, вантажні, вантажопасажирські автомобілі або спецавтомобілі - 38 тис грн.
В Україні легкові автомобілі по повному циклу випускають корпорації "УкрАВТО" і "Богдан", відповідні потужності створені і заводом "Єврокар".
Слід зауважити, що власником ВАТ "Українська автомобільна корпорація" є народний депутат від Партії регіонів Таріел Васадзе.