Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні поетапно запроваджуватимуть обов'язковий техогляд транспорту, - Мінінфраструктури

В Україні поетапно запроваджуватимуть обов'язковий техогляд транспорту, - Мінінфраструктури
Фото: workshopmagazine.co.uk
Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк заявив, що обов'язковий технічний огляд дорожніх транспортних засобів в Україні буде запроваджуватися поетапно.

Він наголосив, що автомобілі з несправними технічними системами впливають на безпеку дорожнього руху та можуть призвести до дорожньо-транспортних пригод із травмованими або загиблими, інформує сайт відомства.

"Цей вплив може бути зменшено, якщо запровадити адекватні заходи щодо вдосконалення системи технічного огляду. Необхідною складовою є більш чіткий, прозорий і спрощений ряд правил для застосування в автотранспортній галузі промисловості й контрольно-виконавчими органами", - сказав Лавренюк.

Нині обов'язковий техогляд мають проходити транспортні засоби, що здійснюють комерційні перевезення.

Читайте також: Координатор акції за легалізацію нерозмитнених авто: Луценко пропонує загнати 2 млн людей у боргову яму

З наступного року, відповідно до положень Женевської Угоди 1958 року, Директив ЄС та вимог Угоди про Асоціацію України з ЄС, усі автомобілі, які подорожують з України до країн-членів ЄС, обов'язково повинні мати відповідний талон проходження технічного огляду транспортного засобу. Також техогляд буде обов'язковим при першій реєстрації та перереєстрації транспортного засобу.

"Зараз перед нами стоїть завдання поетапного запровадження обов'язкового технічного огляду. У нас уже є відповідні нормативно-правові акти, які набирають чинності наступного року, і нам потрібно якісно до цього підготуватися. Залучаються кращі світові практики й експерти. Ми хочемо, щоб технічний огляд проводили приватні компанії, що акредитовані НААУ, мають лабораторії, достатню матеріально-технічну базу й відповідають усім вимогам, встановленим чинним законодавством", - зазначив Лавренюк.

Нагадаємо, про наміри повернути техогляд авто Міністерство інфраструктури заявило ще на початку листопада 2015 року. Однак міністерство пропонує ввести нову систему перевірки придатності транспортного засобу до експлуатації, яка в тому числі передбачає відповідальність СТО за проведену перевірку.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян