Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Лоу-кост flydubai вводить бізнес-клас на всіх рейсах

Лоу-кост flydubai вводить бізнес-клас на всіх рейсах
Фото: AFP
Лоу-кост авіакомпанія flydubai оголосила про намір ввести на всіх своїх рейсах повноцінний бізнес-клас , квитки на який надійдуть до продажу наприкінці літа.

З введенням бізнес-класу планується переконфігурація літаків Boeing 737-800 компанії, які зараз розраховані на перевезення 189 пасажирів. Після переробки лайнери вміщатимуть 174 крісла, з яких 12 розраховані на повноцінні місця бізнес-класу і 164 економ-класу. 

У салоні бізнес-класу крісла розміщуватимуться за схемою 2 + 2, їх обладнають індивідуальними розетками та великими екранами системи розваг, доступ до якої буде безкоштовним. 

Пасажирів бізнес-класу на борту обіцяють годувати, а в аеропорту Дубаї вони отримають доступ до пріоритетної реєстрації і бізнес-залу, будівництво якого вже розпочалося. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шрі-Ланка: дешевий і колоритний Острів чаю

Flydubai не називає точні терміни введення бізнес-класу на всіх рейсах, пояснюючи це тим, що нововведення відбуватиметься в міру отримання переконфігурованих літаків. 

Авіакомпанія є дочірнім підрозділом авіаперевізника Emirates. Flydubai позиціонує себе як лоу-кост, однак працює в сегменті гібридних авіакомпаній, поєднуючи в собі риси як бюджетних, так і класичних авіаперевізників.

Flydubai літає з Дубая в три українських міста: Київ, Харків і Донецьк, а навесні 2013 року оголосила про намір відкрити рейси в Одесу і Дніпропетровськ.

На українському ринку flydubai працює з туроператором "Наталі Турс", який викуповує більшу частину місць на рейсах бюджетника. Решта квитків надходять у вільний продаж, а їх ціни практично не залежать від дати вильоту. Крім того, на рейсах до України у вартість квитка включено перевезення однієї сумки багажу. 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян