Понад 3 тис пасажирів вимагають компенсації через поломки Hyundai
"У випадку заміни рухомого складу ІНТЕРСІТІ+ на рухомий склад класом нижче, пасажири мають право отримати компенсацію в розмірі різниці вартості проїзду у вагонах ІНТЕРСІТІ+ та у вагонах відповідного класу згідно з чинними тарифами", - повідомили ZAXID.NET у ДП "Українська залізнична швидкісна компанія".
"Для отримання компенсації пасажирам слід звертатись до чергових помічників начальників вокзалів після прибуття потягів", - радять залізничники.
До слова, юрист Української гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк заявив, що пасажири, які постраждали від несправностей Hyundai "Інтерсіті+" об'єдналися і вже підготували судовий позов на залізничників із вимогами моральної та матеріальної компенсації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невдоволені пасажири Hyundai подадуть на Укрзалізницю до суду
Нагадаємо, що тільки впродовж грудня в Україні відбулось декілька поломок корейських поїздів, через що пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.
Так, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.
8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.
На думку екс-міністра інфраструктури, незручності українським пасажирам, які простоювали в потягах серед поля, ніхто не компенсуватиме.
"Транспорт знаходиться в помийній ямі. Ви хочете платити за квитки по 35 грн. за 700 км, і ще щоб при цьому хтось щось компенсував? Такого у світі немає", - заявив Колесніков.