Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Понад 3 тис пасажирів вимагають компенсації через поломки Hyundai

Понад 3 тис пасажирів вимагають компенсації через поломки Hyundai
Фото: Корреспондент / facebook.com
Від початку експлуатації потягів Hyundai в Україні і до 23 грудня 2012 року за компенсацією вартості проїзду у зв’язку з різноманітними поломками звернулося 3 324 пасажири.

"У випадку заміни рухомого складу ІНТЕРСІТІ+ на рухомий склад класом нижче, пасажири мають право отримати компенсацію в розмірі різниці вартості проїзду у вагонах ІНТЕРСІТІ+ та у вагонах відповідного класу згідно з чинними тарифами", - повідомили ZAXID.NET у ДП "Українська залізнична швидкісна компанія".

"Для отримання компенсації пасажирам слід звертатись до чергових помічників начальників вокзалів після прибуття потягів", - радять залізничники.

До слова, юрист Української гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк заявив, що пасажири, які постраждали від несправностей Hyundai "Інтерсіті+" об'єдналися і вже підготували судовий позов на залізничників із вимогами моральної та матеріальної компенсації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невдоволені пасажири Hyundai подадуть на Укрзалізницю до суду

Нагадаємо, що тільки впродовж грудня в Україні відбулось декілька поломок корейських поїздів, через що пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.

Так, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.

8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.

На думку екс-міністра інфраструктури, незручності українським пасажирам, які простоювали в потягах серед поля, ніхто не компенсуватиме.

"Транспорт знаходиться в помийній ямі. Ви хочете платити за квитки по 35 грн. за 700 км, і ще щоб при цьому хтось щось компенсував? Такого у світі немає", - заявив Колесніков.

Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта