Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українські водії будуть їздити з увімкненими фарами

Українські водії будуть їздити з увімкненими фарами
Фото: autosvit.com.ua
Відтепер 7 місяців у році водії не будуть вимикати фари денного світла.

Керівництво ДАІ МВС України підготувало проект постанови Кабміну щодо внесення змін до ПДР.

Цей проект вже пройшов стадію громадського обговорення. Наразі вносяться фінальні поправки.

Українським водіям доведеться їздити з увімкненими фарами цілодобово аж 7 місяців у році - з 1 жовтня до 1 травня.Подібні зміни вводяться з метою знизити ймовірність аварій на дорогах .

Водії сподіваються, що зміни в правилах дорожнього руху допоможуть їм стати більш уважними під час руху: "Хотілося б вірити. Плюс в тому, що, коли по дорозі їдуть машини з увімкненими фарами, водії стають більш уважними. Краще реагують на небезпеку. Але є і мінус. Вмикати фари не дуже вигідно. По-перше, треба буде частіше лампочки міняти, а по-друге, постійно увімкнені фари, хоч і несуттєво, але будуть"з'їдати" паливо",- розповідає приватний підприємець Володимир (прізвище не зазначається за проханням водія).

Планується встановити додаткові знаки, що обмежують швидкість

Також у ДАІ пропонують ввести підстави для додаткових обмежень швидкості. Поруч зі знаком, що обмежує швидкість, має бути знак, що пояснює, чому треба їхати повільніше (наприклад, попереду дорожні роботи, пішохідний перехід, школа).

Тимчасові обмеження пропонують вводити не тільки при дорожніх роботах, але й у місцях проведення масових робіт або спецзаходів (мітинги, навчання) і при стихійних лихах.

Щодо постійних обмежень, то такі пропонують вводити на небезпечних ділянках доріг і вулиць (круті повороти, обмежена видимість, звуження дороги); перед пішохідними переходами; перед стаціонарними постами ДАІ; на ділянках доріг біля шкіл, дитсадків, дитячих оздоровчих таборів.

Перед знаком "Контроль", що забороняє проїзд без зупинки (перед постом ДАІ, митної служби,  пунктом оплати на платних дорогах і т.д.) повинні бути завчасно встановлені кілька знаків, що обмежують швидкість (наприклад 90 км/год, через 100 метрів - 70 км/год). Зараз таких знаків на українських дорогах немає.

Наразі до проекту є декілька зауважень. Наприклад, зауваження щодо скорочення періоду їзди з увімкненими фарами (до 1 квітня, а не до 1 травня). Тому ці проекти зараз перебувають на стадії обговорення, і в майбутньому можливі певні зміни.

Штраф за порушення пропонують ввести в розмірі: на 20-50 км/год - 255-340 грн, більше 50 км/год - 510-680 грн.

Однак зі штрафами у ДАІ не поспішатимуть, а спершу будуть обмежуватись попередженням, повідомляє газета Сегодня.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман