Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Сьогодні ми маємо справу з такими ж способами нечесної конкуренції, як і 2-3 роки тому, - Олег Місьонг

Сьогодні ми маємо справу з такими ж способами нечесної конкуренції, як і 2-3 роки тому, - Олег Місьонг
Олег Місьонг
Звинувачення у монополізації бізнесу, судові позови та "замовні матеріали" у ЗМІ з одного боку, а з іншого – майже 1000 працівників, продукція для безпеки пасажирських перевезень, допомога армії… Конфлікт ТОВ "Корпорації КРТ", одного з найбільших в Україні виробників деталей та вузлів залізничних скріплень, із конкурентами вийшов за межі корпоративних відносин.

Про те, чи мають підґрунтя чутки щодо діяльності ТОВ "Корпорація КРТ" розповідає директор, Олег Ігорович Місьонг.

– Ви очолюєте ТОВ "Корпорація КРТ" з 2011 року?

– У серпні 2011 року було засноване наше підприємство, а я керую компанією з квітня 2012 року. Я вважаю, що колійне господарство є однією із найважливіших складових частин залізничного транспорту. Від стану верхньої будови колії залежить не лише швидкість руху потягів та об’єми перевезень, але й безпека. Тому, питання модернізації та вдосконалення нашої продукції – номер один. Здавалося б, 3 роки – дуже мало. Втім, на цій посаді мені та усім працівникам довелося чимало пережити – інформаційні атаки у засобах масової інформації, тиск, блокування роботи під приводом обшуків, залякування, відтік кадрів...Найскладнішим періодом, безумовно, був час президентства Януковича. Тоді тендери писалися під фірму, яку пов’язують із сином колишнього Президента Олександром, неправомірно узгоджувалися технічні умови продукції залізничного транспорту, які не відповідали законодавству, що було пізніше доведено у судовому порядку.

– Нова влада – нові реалії?

 – Сьогодні ми маємо справу з такими самими способами нечесної конкуренції, як і 2-3 роки тому. Як і тоді, нас намагаються відтиснути від ринків збуту. У певних кабінетах ще залишились старі кадри, можливо, не на ключових посадах, але їх наявність уже створює нездорову атмосферу у цій галузі. Неозброєним оком бачимо, як відстоюються інтереси нашого конкурента. Дуже прикро визнавати, що нам доводиться захищати ділову репутацію. Закамуфльовані технічною термінологією матеріали та листи, на жаль, до кінця складно зрозуміти навіть інженеру. Що уже говорити про пересічного українця. Маніпуляції очевидні. А тим паче зараз, напередодні проведення процедури державних закупівель, дуже вигідно очорнити конкурента. Ми це розуміємо, а тому готові, як і завжди, брати участь у чесних та прозорих змаганнях. Ціна – якість – перемога. Проте тим, хто звик користуватися омофором Олександра Януковича для того, щоб здобути перемогу на тендері, я маю на увазі нашого недобросовісного конкурента "АТ Механіка", далі до вподоби методи старої влади.

– Чому Ви впевнені, що продукція ТОВ "Корпорація КРТ" є кращою, можливо, у Ваших конкурентів вона аналогічна і  все це просто корпоративні війни?

–  Аналізуючи порівняльні характеристики сучасних конструкцій скріплень, можна бачити, що тільки пружне скріплення типу КПП-5 забезпечує необхідний поздовжній опір рейкової нитки в умовах українських залізниць, які мають більш жорсткі умови експлуатації, ніж скажімо, західноєвропейські залізниці. Скріплення КПП-5 має ряд суттєвих переваг, зважаючи на те, що на українській залізниці є ділянки із дуже маленьким радіусом.  

Ми вклали дуже багато праці у досягнення такого рівня якості нашої продукції, вдосконалили заводську лабораторію за останнім словом техніки і після завершення експериментальних і експлуатаційних випробувань, провідні інженери у своїх працях визнають скріплення типу КПП-5 як найкращий тип серед пружних скріплень, які і рекомендують для широкого впровадження в експлуатацію на українських залізницях. Протягом 2014 року на Укрзалізниці укладено і експлуатується майже 5000 км колій зі скріпленнями типу КПП-5. І я з упевненістю можу сказати, що на разі, не зустрічав, ані аналогічних, ані кращих варіантів.

– Якщо Ваша модель кріплення краща, чому її не впроваджують у виробництво Ваші конкуренти? Чому не роблять аналоги?

–  Поки що аналоги наших конкурентів на ринку істотно різняться якістю. Це доведено безліччю висновків низки інстанцій. Якщо ми хочемо мати сучасну якість перевезень з відповідною безпекою і швидкістю – ми повинні працювати на якісні скріплення, а не діяти на рівні певних посадових осіб, які в обхід законодавства пробують пропхати для конкурента технічні умови на продукцію , що дозволять постачати скріплення нижчої якості. Я запевняю – це неминуче позначиться на безпеці руху. А це - життя наших громадян, вартість вантажів, реноме Укрзалізниці і інвестиційна привабливість України. Тож чи варто на догоду одній фірмочці з-під крила сина екс-президента, котрий розікрав пів-країни  ризикувати цим усім? Я не певен.

 – "Корпорація КРТ" активно висвітлює потужну підтримку АТО…Чи варто рекламуватися на війні?

– По-перше, для допомоги та захисту нашої країни у нас є всі можливості -  висококваліфіковані спеціалісти, які першими проявили ініціативу долучитися до ремонту та виготовлення деталей військової техніки, часто-густо хлопці працюють понаднормово, а також відповідний ресурс, по-друге, сьогодні це питання честі і гідності, по-третє, це велика робота – від домовленостей із військовослужбовцями різних рівнів, співпраці із волонтерами,  до втілення проекту, і, по-четверте, це не реклама, а спроба залучити інших. Однією із ключових місій нашої компанії є соціальна відповідальність. У нас працює майже 1000 кадрів, здебільшого це мешканці Городоччини та Пустомитівщини. Ні для кого не секрет, що у цих районах неабиякі проблеми із працевлаштуванням. Відтак, "Корпорація КРТ" для багатьох більше, ніж просто робота…  

До початку військового протистояння на Сході ми підтримували благочинні проекти, зараз шукаємо можливість відновити дитячу залізницю для маленьких пасажирів… Дуже багато ідей і ми сподіваємося, що зможемо втілити усе, що запланували, ведемо перемовини щодо виходу нашої продукції на ринки арабського світу, що відкриє нашій державі ще більше перспектив… 

Олег Місьонг народився на Львівщині у 1966 році.

Кар'єру в ТОВ "Корпорації КРТ" почав у  2012 році, коли прийшов на посаду директора. 

росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер