Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Київський метрополітен опинився під загрозою закриття через арешт роботи кас - КМДА

Київський метрополітен опинився під загрозою закриття через арешт роботи кас - КМДА
Фото: di. antaresss via flickr
Київський метрополітен знаходиться під загрозою закриття через арешт роботи кас столичної підземки виконавчою службою Міністерства юстиції в ході судових розглядів щодо заборгованості метрополітену за поставку компанією Укррослізинг 100 вагонів в 2010-2013 роках.

"Виконавча служба Міністерства юстиції України заблокувала роботу підприємства. З недавнього часу, крім рахунків (метрополітену - ред.), Заблоковані каси столичної підземки, що може зупинити роботу метрополітену", -  повідомив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Микола Поворозник, інформує Інтерфакс-Україна.

Він зазначив, що готівкові кошти в касах метрополітену були єдиним способом виживання підприємства.

За його словами, КМДА пропонує реструктуризувати борги метрополітену щоб уникнути зупинки його роботи.

"КМДА розробила проект рішення, який дозволить не допустити зупинки Київського метрополітену. Проект рішення не передбачає виділення коштів на виконання судових рішень", - пояснив перший заступник голови КМДА.

Даний проект рішення належить розглянути депутатам Київради.

Нагадаємо, що в 2009 році Київрада уклала з Укррослізинг договір на покупку 100 вагонів для Київського метрополітену.

Згідно з цією домовленістю, метрополітен отримав за період з 19 березня 2010 року по 28 лютого 2013 року 100 вагонів.

Однак сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.

З 16 березня 2017 року виконавча служба Мін'юсту заблокувала рахунки метрополітену за рішенням судів.

13 травня 2017 року Господарський суд на підставі заходів щодо забезпечення позову виніс постанову, в якій заборонив Київському метрополітену здійснювати будь-які дії, спрямовані на використання взятих у лізинг вагонів метро.

У квітні 2018 року Вищий господарський суд зобов'язав Київський метрополітен виплатити 1,9 млрд грн, заявлених компанією Укррослізинг, через борг за поставку 100 вагонів метро у 2009 році на умовах фінансового лізингу.

Сьогодні, 10 липня, стало відомо, Київський метрополітен виплатив 170 млн грн з 1,9 млрд боргу перед компанією Укррослізинг.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман