Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

З 27 травня поїзди курсуватимуть за новим графіком

З 27 травня поїзди курсуватимуть за новим графіком
Фото: 2012ua.net
З огляду на впровадження в Україні швидкісного руху, "Укрзалізниця" розробила нові графіки і маршрути залізничного транспорту.

Про це на прес-конференції у Києві повідомив заступник директора "Укрзалізниці" Ігор Гладкіх.

У новому графіку руху розроблений розклад для пунктів призначення 298 пар поїздів, з них 156 -  внутрішнього сполучення, 125 - з країнами СНД та 17 - із західними країнами.

В "Укрзалізниці" сподіваються, що перехід на новий графік не буде таким болючим, як у минулі роки.

Ключові маршрути між містами

Ігор Гладкіх розповів, що акцент у новому графіку руху зосереджено буде на розвитку ключових маршрутів між містами країни.

Зроблено це на основі оцінки консалтингової компанії AT Kearney, яка зазначає, що близько 100 маршрутів між ключовими містами України (відстань всього близько 500 км), забезпечують майже 50% пасажиропотоку, а 11,4% всіх маршрутів забезпечують 93% пасажиропотоку.

Саме ці напрямки будуть пріоритетними для розвитку швидкісного руху.

12-13 пересадкових пунктів

Крім того, у новому графіку руху сконцентровані пасажирські поїзди денного сполучення, у тому числі і швидкісні.

Заплановано введення основних пересадкових пунктів - хабів, де буде забезпечуватися пересадка пасажирів з приміських поїздів, поїздів підвищеної комфортності та автотранспорту на швидкісні потяги.

Основними пересадковими вузлами будуть Львів, Київ, Донецьк, Харків, Дніпропетровськ, Луганськ, Сімферополь, Одеса, Жмеринка, Хмельницький, Івано-Франківськ, Знам'янка і, можливо, Полтава.

Змінено маршрути 36 пар поїздів між містами

Відправною точкою змін стане введення нового графіка руху пасажирських поїздів 2012/2013, де змінено маршрут прямування 36 пар поїздів та розмежовано рух вантажних і пасажирських поїздів.

Так, маршрут потяга № 637/638 Одеса-Знам'янка буде продовжений до Черкас, поїзди № 177/178 Харків-Кременчук - до станції Т.Шевченко, поїзд № 62/61 Миколаїв-Москва курсуватиме через Долинську, Знам'янка, ст. Т.Шевченка, Конотоп, а поїзд № 375/376 Харків-Херсон курсуватиме через Долинську, Тимкове, Кривий Ріг, Апостолове, Миколаїв.

Встановлено також курсування нових денних потягів - № 173/174 Київ-Кам'янець-Подільський, №171/172 Суми-Київ та №173/174 Харків-Суми.

Швидкісні поїзди до Євро-2012

"Укрзалізниця" також запланувала запустити на напрямку "Київ-Львів" три пари поїздів Hyundai, на напрямку "Київ-Донецьк" - дві пари і на напрямку "Київ-Харків" - три пари.

Hyundai у напрямку "Київ-Львів" буде йти без зупинок, "Київ-Харків" - із зупинками в Полтаві та Миргороді, "Київ-Донецьк" - із зупинками в Лозовій, Полтаві та Миргороді.

Потяги Skoda курсуватимуть на напрямках "Харків-Донецьк", "Харків-Дніпропетровськ", "Дніпропетровськ-Донецьк", "Донецьк-Луганськ," "Донецьк-Маріуполь".

В "Укрзалізниці" кажуть, що запланований перехід на швидкісний денний рух оптимізує витрати, підвищить рівень сервісу пасажирських перевезень і вирішить питання дефіциту квитків.

Пояснюють це тим, що сучасні поїзди "Шкода" та "Хюндай" здатні перевозити більшу кількість пасажирів, ніж старі потяги.

"Укрзалізниця" прогнозує, що пасажиропотік на швидкісних маршрутах, що з'єднують основні населені пункти, збільшиться більш ніж у чотири рази.

Швидкісні та обладнані кондиціонерами нові пасажирські поїзди, щодоби виконуватимуть в 2-3 рази більше рейсів, ніж нічні поїзди, і зможуть вирішити питання браку комфортабельних пасажирських вагонів.

Довші маршрути поглинуть коротші

Малозаповнені потяги з низьким пасажиропотоком для забезпечення залізничного сполучення між містами включатимуть в довші маршрути.

Наприклад, пасажири, які звикли користуватися поїздом "Чернівці - Ковель", зможуть здійснити цю поїздку, поїздами "Софія – Москва", "Чернівці – Львів", "Одеса – Івано-Франківськ – Чернівці", "Мінськ – Чернівці".

Зазначимо, що для забезпечення потреб пасажирів в новому графіку буде задіяно близько 4,6 тис. пасажирських вагонів "Укрзалізниці".

Залізничники визнають, що з цієї кількості вагонів лише 2 тисячі відповідають вимогам пасажирів, зокрема обладнані кондиціонерами. Інші ж постійно викликають нарікання, особливо в літній період.

Остаточно зміни у графіках руху буде затверджено 24-25 травня.

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом