Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими

Через два роки кожен 12-й коментар чи
Фото: watcher.com.ua
Несправжні підписники, "лайки" і відгуки в інтернеті стають усе популярнішими, а через два роки їх кількість збільшиться вдесятеро.

Про це свідчить нове дослідження компанії Gartner, інформує Techcrunch.

Згідно з ним, сьогодні в Інтернеті проплаченими є 1% - 4% соціальних взаємодій. Але, як вважають дослідники, з часом ситуація лише погіршуватиметься, і вже до 2014-го року близько 10% -15% всіх соціальних відгуків та інших видів соціальної взаємодії будуть підробленими. 

Що цікаво, на цьому ринку вже з’являються цілі компанії, які просувають ідею оплати за активність користувачів. Вони платять навіть за "обміни" на Facebook та позначення відеороликів YouTube "улюбленими", щоб підняти їх рейтинг в чартах.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Наприклад, компанія PaidPerTweet використовує не лише пряму грошову винагороду за "лайки" і "твіти", але й різні дисконтні купони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 83 млн користувачів Facebook виявились ботами

Яскравим прикладом використання проплачених підроблених фанатів є кандидат в президенти США Мітт Ромні (Mitt Romney), який на початку цього року був викритий у залученні тисячі підроблених послідовників у Twitter.

Gartner прогнозує, що протягом найближчих двох років принаймні дві компанії зі списку Fortune 500 опиняться під слідством Федеральної комісії з торгівлі США (FTC) за підроблені рейтинги та огляди. У 2009 році FTC заявила, що "позитивні відгуки, розміщені без повного розкриття компенсації (якщо така мала місце), можуть бути розцінені як неправдива реклама, або як такі, що вводять покупця в оману".

На думку аналітиків дослідницької компанії Gartner, така ситуація призводить до того, що споживачі перестають вірити різним оцінкам і рейтингам, створеним на основі аналізу взаємодії в соціальних мережах.

Окрім того, користувачі стають більш обережними і обмежують своє спілкування лише з "перевіреними" контактами і брендами. 

Дослідники також зазначають, що до вирішення цього питання повинні долучилися й самі сервіси – Twitter, Facebook та інші. Вони хочуть заробляти гроші на рекламі, а так куплена соціальна активність може поставити під загрозу всю бізнес-модель соціальних мереж. 

Європейське НАТО. Бойові повітряні патрулі для України – Майкл Пек
Європейське НАТО. Бойові повітряні патрулі для України – Майкл Пек
Справжня мета путіна – знищити НАТО. Врятувати Альянс – врятувати від нього Європу – Джонатан Світ та Марк Тот
Справжня мета путіна – знищити НАТО. Врятувати Альянс – врятувати від нього Європу – Джонатан Світ та Марк Тот
Ситуація в Курській області. Відхід українських військ спричинила критична ситуація з логістикою – Дональд Гілл
Ситуація в Курській області. Відхід українських військ спричинила критична ситуація з логістикою – Дональд Гілл
Медовий місяць для Трампа закінчився. Кожен його крок приносить хаос і розбрат – Саймон Тісдалл
Медовий місяць для Трампа закінчився. Кожен його крок приносить хаос і розбрат – Саймон Тісдалл
Трамп продовжує виконувати забаганки путіна. Ще один приклад контрпродуктивності політики США в Україні – Філліпс О'Брайен
Трамп продовжує виконувати забаганки путіна. Ще один приклад контрпродуктивності політики США в Україні – Філліпс О'Брайен
Плагіат зі спекуляціями. Українці не
Плагіат зі спекуляціями. Українці не "зламалися і втекли", а відійшли у Курській області – Том Купер
Історичне єднання? Туреччина має відповіді для вразливої Європи – Тімоті Еш
Історичне єднання? Туреччина має відповіді для вразливої Європи – Тімоті Еш
Довгий шлейф американських невдалих
Довгий шлейф американських невдалих "мирних угод". Україна має остерігатися долі колишніх американських союзників – Андреас Клут