Антимомнопольний комітет радить скаржитися на незаконні платежі
Про це в ефірі однієї з радіостанцій заявив перший заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін.
За його словами, ринок супутніх послуг, зокрема під час надання адміністративних послуг, є одним з пріоритетних для дослідження.
"Ми одержуємо скарги від громадян, які вимушені оплачувати додаткові і необов'язкові послуги з консультування, страхування. Це стосується, наприклад, оплати супутніх послуг під час оформлення паспортів", - зазначив Кузьмін.
Він звернув увагу, що примусова оплата таких послуг збільшує встановлені розцінки на оформлення документів в рази, що є порушенням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водії більше не пред’являтимуть ДАІ квитанції про сплату штрафу
Крім того, Кузьмін повідомив, що крім ринку послуг, АМКУ також вивчає ринок природних монополій, механізми підключення об'єктів інфраструктури до інженерних мереж, ринок ліків і ритуальних послуг.
Повинен визнати, що АМКУ фіксує збільшення скарг і заяв – як від громадян, так і юридичних осіб. Це свідчить про те, що дедалі більша кількість суб'єктів господарювання хоче працювати в конкурентному середовищі і конкурентних умовах", - зазначив заступник голови Комітету.
При цьому він звернув увагу, що органи АМКУ за 7 місяців року виявили більш як 4 тис порушень конкурентного законодавства і наклали штрафів на суму понад 411 млн грн, з яких до бюджету сплачено близько 25 млн грн.
Нагадаємо, 17 травня 2012 року Верховна Рада України прийняла закон України "Про адміністративні послуги", внесений Президентом України (№9435). Стаття 20 перехідних положень цього закону передбачає затвердження переліку адміністративних послуг і плати за їх надання на законодавчому рівні.
За матеріалами: УНІАН