Facebook хоче передавати історію рекламодавцям. Як цього не допустити?
Рекламодавці, які співпрацюють із Facebook у своїй рекламній стратегії опираються на три речі. Перша – користувач клацає "мені подобається" під певним дописом. Друга – наші власні дописи. Третє джерело – це дані, які отримують виробники ігор та інших аплікацій для Facebook.
Як це вимкнути? Рефлекторно кожен з нас проти того, щоб за ним стежили. На жаль, команда Марка Цукерберга не передбачила можливості вимкнути історію пошуку. Але є спосіб, який дозволить це зробити.
На щастя, Facebook працює згідно з нормами організації рекламодавців Digital Advertising Alliance. Тому досить відвідати сторінку http://www.aboutads.info/choices/, відсканувати свій комп'ютер і вимкнути реклами, які ми не хочемо оглядати.
ЧИТАЙТЕ: Медвєдєв запевняє, що "ВКонтакте" немає ніякої цензури
Схожий фокус можуть застосувати користувачі мобільних пристроїв. На смартфонах із Android треба увійти у налаштування акаунту, розділ Reklamа/Ads і клацнути "Opt out of interest-based ads". Власники iPhone також повинні зайти у налаштування, вибрати "Приватність", "Реклама" і обрати "Limit Ad Tracking".
Спершу функція передачі історії рекламодавцям буде ввімкнена лише для жителів США.