Світові автовиробники повинні зосередитися на нових ринках
Галузь виробництва автомобілів створила мільйони робочих місць і полегшила появу багатьох мільйонів додаткових робіт. У багатих країнах 70% поїздок сьогодні здійснюють машиною. Більше мільярда автомобілів їздять дорогами світу, йдеться в статті видання The Economist, переклад якої пропонує iPress.ua.
Однак велика кількість авто створює низку проблем, зокрема підвищує залежність країн від нафти, забруднює навколишнє середовище. Саме тому деякі міста намагаються зменшити автомобілізацію суспільства.
Наприклад, Лондон виділив більше простору виключно для автобусів і велосипедів; автомобілісти змушені платити за в’їзд у центр. Сінгапур встановлює податки на забруднення. За останні 30 років у Копенгагені скорочують число паркувальних місць на 3% в рік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кому потрібне високооктанове пальне?
Саме тому міста в країнах, які розвиваються, повинні взяти ці факти до уваги і удосконалювати свою інфраструктуру новим шляхом, врахувавши помилки інших. Відповідно не потрібно вважати, що автовиробники значно втратять від зниження попиту на автомобілі.
"Зниження подоланих миль на одну людину в розвинених країнах світу не є вироком для автовиробників. Існує великий попит на них в країнах, що розвиваються. Вони можуть подолати опір споживачів в багатих країнах, вийшовши на ринок з радикально дешевшими або зеленими автомобілями, або повністю новими прототипами автомобілів", - йдеться в статті.
"Автомобіль принесе свободу і задоволення мільйонам людей в країнах, що розвиваються, так як він зробив це в багатих країнах світу. Але якщо технологія і політика дають можливості людям знаходити більш дешеві і екологічно чисті шляхи працювати і розважатися, тоді ними варто скористатися", - резюмує автор.