Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Світові автовиробники повинні зосередитися на нових ринках

Світові автовиробники повинні зосередитися на нових ринках
Фото: wikipedia.org
Багаті країни борються з великою кількістю автомобілів. Міста в країнах, що розвиваються можуть перейняти їхній досвід і удосконалити свою інфраструктуру, оминаючи ті ж самі помилки. Виробники автомобілів можуть їм в цьому допомогти.

Галузь виробництва автомобілів створила мільйони робочих місць і полегшила появу багатьох мільйонів додаткових робіт. У багатих країнах 70% поїздок сьогодні здійснюють машиною. Більше мільярда автомобілів їздять дорогами світу, йдеться в статті видання The Economist, переклад якої пропонує iPress.ua.

Однак велика кількість авто створює низку проблем, зокрема підвищує залежність країн від нафти, забруднює навколишнє середовище. Саме тому деякі міста намагаються зменшити автомобілізацію суспільства.

Наприклад, Лондон виділив більше простору виключно для автобусів і велосипедів; автомобілісти змушені платити за в’їзд у центр. Сінгапур встановлює податки на забруднення. За останні 30 років у Копенгагені скорочують число паркувальних місць на 3% в рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кому потрібне високооктанове пальне?

Саме тому міста в країнах, які розвиваються, повинні взяти ці факти до уваги і удосконалювати свою інфраструктуру новим шляхом, врахувавши помилки інших. Відповідно не потрібно вважати, що автовиробники значно втратять від зниження попиту на автомобілі.

"Зниження подоланих миль на одну людину в розвинених країнах світу не є вироком для автовиробників. Існує великий попит на них в країнах, що розвиваються. Вони можуть подолати опір споживачів в багатих країнах, вийшовши на ринок з радикально дешевшими або зеленими автомобілями, або повністю новими прототипами автомобілів", - йдеться в статті.

"Автомобіль принесе свободу і задоволення мільйонам людей в країнах, що розвиваються, так як він зробив це в багатих країнах світу. Але якщо технологія і політика дають можливості людям знаходити більш дешеві і екологічно чисті шляхи працювати і розважатися, тоді ними варто скористатися", - резюмує автор.

Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта