Росія відмовляється від АН-148 на користь вітчизняного виробника
Про це повідомили у вівторок, 4 вересня, у прес-службі Російської об'єднаної авіабудівної корпорації.
"Підтримка великої кількості конкуруючих програм не дозволяє ні Об'єднаній авіабудівній корпорації, ні державі зосереджувати ресурси на стратегічно важливих проектах, що призводить, з одного боку, до розмивання інвестицій, а з іншого - до їх дублювання. Як наслідок кошти розпорошуються між декількома проектами, реалізованими в одних сегментах (літаки SSJ і Ан-148 - в регіональному сегменті; Ту-204/214, SSJ NG і МС-21 - в сегменті вузькофюзеляжних літаків)", - йдеться в проекті програми "Розвиток авіапрому 2013-2025".
АН-148 не відповідає головному критерію
Нагадаємо, що раніше "Аерофлот" призупинив закупівлю літаків Ан-148.
Генеральний директор ВАТ "Аерофлот - російські авіалінії" Віталій Савельєв заявляв, що країна відмовилася від українсько-російського літака Ан-148, оскільки він не відповідає критерію "ціна-якість".
"Ціна, за якою ми купили літаки, абсолютно адекватна. Що ж буде далі? Вони задорогі - ціна не відповідає якості. Шість машин - і ми зупинилися. Ми ще шість машин могли докупити. Але різко підняли ціну", - пояснює він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія поки що не купуватиме українські АН-148
Савельєв додав: "Сама машина нормальна, з точки зору експлуатації. У неї є, як у будь-якої машини, як це було в Airbus, там теж були аварії, у 330-му і у 320-му, те ж саме, що було з Ан-148, нашої дочки ДТК "Росія", ми експлуатуємо шість штук Ан-148. Тобто у машини є дитячі хвороби, машина повинна ними перехворіти".
За його словами, зараз Ан-148 літає більше дев'яти годин на добу, "і це дуже хороший показник, на рівні тих же Airbus".
Літак не виправдав покладені на нього надії
Нагадаємо, що цьогоріч у квітні "Аеросвіт" подав позов проти ДП "Антонов" на десятки мільйонів гривень і відмовився від експлуатації Ан-148, "тому що це не ефективно".
Слід зазначити, що Ан-148 - близькомагістральний пасажирський літак, розрахований на перевезення 68-85 пасажирів з максимальною дальністю польоту до 5 тис кілометрів.
Літак розроблений на "Антонові" і збирається як в Україні (на київському заводі "Антонов"), так і в Росії (на Воронезькому заводі).
Перший політ Ан-148 відбувся 17 грудня 2004 року.