Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Росія поки що не купуватиме українські АН-148

Росія поки що не купуватиме українські АН-148
Фото: ic.pics.livejournal.com
Російський ВАТ "Аерофлот" призупинив закупівлі українських літаків АН-148, бо повітряні судна не відповідають критеріям "ціна-якість".

Про це заявив генеральний директор ВАТ "Аерофлот – російські авіалінії" Віталій Савельєв у ефірі радіостанції "Эхо Москвы".

"Щодо АН-148 ціна-якість не відповідають. Поки що у нас шість таких машин, і ми могли ще шість машин докупити, але зупинилися. Підвищили ціни... наш виробник (підвищив - ред)", - сказав Савельєв. При цьому він повідомив, що Ан-148 "перехворів на дитячі хвороби", які були півтора роки тому.

Зазначимо, що ціна першого серійного Ан-148 становила $22-25 млн. Це найдешевший літак у своєму класі.

"Зараз АН-148 літає більш як дев'ять годин на добу, і це дуже добрий показник, на рівні тих самих Airbus", - сказав Савельєв.

Українські АН-148 замінили російські "Сухий Супер Джет"

При цьому він нагадав, що в "Аерофлоту" "жорсткий контракт на 30 літаків "Сухий Супер Джет" і опціон ще на 15 лайнерів. Сьогодні "Аерофлот" експлуатує дев'ять таких літаків.

"Сама по собі машина нормальна з погляду експлуатації, але у неї є "дитячі хвороби", як у будь-якого нового літака. Машина має "перехворіти", - сказав гендиректор "Аерофлоту". За його словами, є системні речі, які потрібно доопрацювати, щоб літак постійно літав. Зокрема, це проблеми з кондиціонуванням повітря.

У лютому цього року Віталій Савельєв заявляв, що ВАТ "Аерофлот" мав намір більш ніж в чотири рази розширити парк літаків Ан-148.

"У нашої дочірньої компанії ГТК" Росія "таких машин зараз шість. Машина себе непогано показує. Ми також хочемо укласти контракт ще приблизно на 20 машин", - сказав Савельєв.

Ан-148 призначений для пасажирських перевезень на регіональних і коротко-магістральних авіалініях до 3100 км завдовжки з можливістю базування на злітно-посадочних смугах зі штучним покриттям і підготовлених ґрунтових смугах, які розташовані до 1500 метрів над рівнем моря, за будь-яких кліматичних умов.

Крейсерська швидкість польоту літака становить 780-850 км/год, а крейсерська висота польоту — до 12 200 м. Літак може одночасно перевезти від 65 до 85 пасажирів в залежності від компонування салону.

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук