Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Укрзалізниця хоче повертати за невикористаний квиток лише 10% вартості

Укрзалізниця хоче повертати за невикористаний квиток лише 10% вартості
Фото: tourist.kharkov.ua
Міністр інфраструктури України Борис Колесніков пропонує змінити суму повернення коштів після відправлення поїзда.

Про це повідомили у п'ятницю, 23 листопада, у прес-службі "Укрзалізниці".

Згідно з проектом наказу "Про затвердження змін до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України", відомство пропонує скорегувати порядок повернення коштів за невикористаний проїзний документ після відправлення поїзду, але не більше ніж за годину після відбуття.

Мінінфраструктури хоче повертати пасажирам лише 10% від вартості квитка. Зміни наберуть чинності після підписання наказу Колесніковим.

Наприклад, якщо вартість квитка у купейному вагоні на поїзд №38 Київ - Донецьк станом на 19.11.2012 становила 195,51 грн, то, згідно з новими умови повернення вартості проїзного документу у вказаний проміжок часу, повернуть лише 19,23 грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця підвищить тарифи на вантажні перевезення

Якщо пасажир менше, ніж за 9 годин до відправлення поїзда здав квиток, йому повернуть повну вартість проїздного документу. Вартість квитка у плацкартному вагоні не повертатимуть.

Від 24 до 9 годин до відправлення поїзда, "Укрзалізниця" поверне повну вартість квитка та 50% вартості плацкарти. Якщо вартість квитка у купейному вагоні на той ж поїзд становить 195,51 грн, за умови повернення проїзного документу у вказаний проміжок часу, пасажиру повернуть 120,69 грн.

В усіх вищевказаних випадках відомство не повертає комісійний збір за оформлення квитка. "Укрзалізниця" також не повертає кошти за проїзні документи з виправленнями або додатковими написами, зроблених особами, до компетенції яких це не входить, оскільки вони, як і підроблені квитки, вважають недійсними. 

Зазначимо, повна вартість проїзду в пасажирських поїздах складається з вартості квитка, вартості плацкарти, ПДВ, страхового та комісійного зборів.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times