Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Філософія win-win-win

Філософія win-win-win
Ідея win/win зовсім не нова та, безперечно, багатьом знайома. Винайдена та сформульована ще у 1981 році гарвардськими професорами Роджером Фішером і Вільямом Юрі як стратегія ведення бізнес переговорів та знайшла відгук в наукових колах західного світу.

Кажуть спорт – це модель життя. Спорт - постійне змагання. Людина на біговій доріжці, футбольному полі або татамі хоче тільки перемоги. У спорті такі правила: або програв, або переміг. Ми звикли  результати на табло win/lose переносити на сферу бізнесу, політики; послуговуємся цією стратегією у нашому суспільному чи приватному житті.  Природньо що кожен хоче бути переможцем, але очевидно й те, що ніхто не хоче програвати. Ми звикли сприймати стратегію виграв/програв як закон природи як єдино можливий закон соціальної взаємодії. Але якщо припустити, що у житті не завжди потрібно бути конкурентами, як в спорті. У звичайному середовищі необхідно бути однодумцями, виходити на співробітництво, прагнути не тільки до результативності, а й дарувати радість собі і партнерам по бізнесу, навчанні, особистому житті; і win/lose – не природний закон, а лише одна зі стратегій поведінки і для неї існує розумна альтернатива. Ця альтернатива має назву win/win.

Ідея win/win  зовсім не нова та, безперечно, багатьом знайома. Винайдена та сформульована ще у 1981 році гарвардськими професорами Роджером Фішером і Вільямом Юрі як стратегія ведення бізнес переговорів та знайшла відгук в наукових колах західного світу. Хоч досі стратегія і не набула широкого поширення, однак все більше найуспішніших світових бізнес компаній імплементують її у своїх корпоративних процесах і все частіше win/win  виправдовує себе в успішних кейсах.

Стратегія win/win  це не про альтруїзм та компроміси, основний її принцип в тому, що конкуренти можуть стати партнерами і завжди  існує рішення вигідне для обох сторін перемовин, навіть якщо це рішення не очевидне; таке рішення, у довгостроковій перспективі, дасть значно більше вигод та прибутків для обох сторін перемовин. Таким чином win/win – це взаємовигідне довгострокове партнерство. 

Зважаючи на зростаючу популярність стратегії win/win у світовій бізнес практиці та виключну актуальність для наших українських реалій, інтернет-видання iPress.ua ініціює комунікаційну кампанію «Філософія win-win-win» Чому філософія? Бо ми переконані, що це не лише стратегія для бізнесу, але принцип, що сповідує людина у будь-якій сфері своєї соціальної взаємодії. Чому додали ще одне «win»? З припущення, що коли виграють обидві сторони, у підсумку – виграє й третя сторона: коли двоє батьків у сім’ї обирають розуміння та взаємодопомогу, це сприяє кращому вихованню дітей; якщо дві бізнес компанії домовляються про взаємовигідне партнерство – виграє ринок, з’являються інноваційні рішення; якщо політичні еліти здатні домовитись про стратегічну взаємодію – у підсумку це сприяє об’єднанню держави та її стрімкому розвитку.

В рамках нашої комунікаційної кампанії ми будемо знаходити приклади успішних кейсів використання стратегії win/win у першу чергу серед бізнес середовища, а також у приватному житті та розповідати про них. А також, у міру своїх можливостей, формувати культуру взаємовигідного партнерства через ініціювання різноманітних заходів: семінарів, круглих столів, воркшопів та інших публічних заходів для обміну досвідом та формування середовища людей та організацій, котрі сповідують філософію виграти/виграти.

На завершення історія, що, хоч і дещо ідеалістично, але наглядно демонструє переваги філософії win/win: 

«Власник заводу з виробництва цитрусових соків звернувся до одного з фермерів з пропозицією купити у нього весь урожай апельсинів. Цей урожай був дуже потрібен заводу, тому що рік видався не дуже вдалим на погоду і апельсинів виросло мало, а заводу терміново необхідна була сировина для виробництва соків.

У цей же самий час на фермера вийшов інший власник заводу з виробництва парфумерії з тим самим проханням, продати свіжий урожай апельсинів. На жаль, фермер був змушений відмовити другому покупцеві, посилаючись на те, що вже пообіцяв продати урожай.

Не зволікаючи, власник парфумерного заводу організував переговори з власником заводу з виробництва соків, в надії, що зможе переконати його перепродати частину товару за вищою ціною, проте в процесі спілкування з'ясувалося, що на соки потрібна тільки м'якоть від апельсинів, а на парфум тільки шкірка.

Таким чином, власники заводів поділили вартість покупки врожаю навпіл, і кожен з них отримав бажане за ціну в два рази нижче, ніж очікували»

 
Просування росіян на півдні призупинено. На Курщині вони продовжують зазнавати втрат – Ендрю Таннер
Просування росіян на півдні призупинено. На Курщині вони продовжують зазнавати втрат – Ендрю Таннер
Нові факти про Тулсі Ґаббард. російська маріонетка на 100 відсотків – The Independent
Нові факти про Тулсі Ґаббард. російська маріонетка на 100 відсотків – The Independent
Третя світова війна? Допоможемо тим, хто її стримує – Тімоті Снайдер
Третя світова війна? Допоможемо тим, хто її стримує – Тімоті Снайдер
Після 1000 днів війни. Що чекає на Україну далі?
Після 1000 днів війни. Що чекає на Україну далі?
"Досить брехати. Перемоги не видно". росіяни вже починають говорити, що програли війну – С. Фредерік Старр
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян