Футболка з Донецьком стала хітом продаж
Про це дизайнер розповіла у коментарі "Німецькій хвилі".
"Не хотілося просто банально написати "Донецьк". Хотілося придумати щось іронічне, навіть може неоднозначне, адже про наше місто придумують так багато жахів", - зазначила Діана Берг.
Успіх, який приніс дизайнеру напис "Now I fear nothing, I've been to Donetsk", навіть не снився Діані Берг. Проте футболки почали відразу ж користуватися неймовірною популярністю в іноземних вболівальників Євро-2012.
"Попит – цікава річ, ніколи до кінця не можна передбачити, що сподобається людям, а що ні. Я сама здивована таким ажіотажем. Тепер у мене повно замовлень не лише в Україні, а й у Росії та Німеччині", - розповіла Діана Берг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Французи більше не приїдуть в Донецьк: не сподобався сервіс і ціни
Дизайнер повідомила, що напис потрібно сприймати виключно з гумором, адже про Донецьк складено так багато негативних стереотипів. На думку Діани Берг, іноземці, які побачать ці футболки, лише іронічно усміхнуться, і вже не боятимуться їхати в Донецьк.
А от думки користувачів у мережі розділились. Футболки з неоднозначним написом викликали хвилю дискусій між тими, хто підтримує цей напис, і тими, хто стверджує, що напис став ще одним негативним штрихом для іміджу Донецька.