Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українці розчаровуються у мережевому маркетингу та повертаються у магазини

Українці розчаровуються у мережевому маркетингу та повертаються у магазини
Фото: marykaynn.com
Мережевий маркетинг у сфері парфумерії та косметики втрачає свою популярність та віддає частку ринку роздрібним мережам.

Про це йдеться у звіті Української асоціації прямих продажів, пише "КомерсантЪ-Україна".

Компанії, які спеціалізуються на прямих продажах парфумерно-косметичної продукції, за минулий рік знизили свою загальну ринкову частку з 26% до 24%.

В УАПП входять десять компаній - основні гравців ринку парфумерії і косметики - Avon, Mary Kay, Oriflame, Faberlic, Amway та Herbalife.

Згідно з підсумками 2012-го, обсяги прямих продажів членів асоціації знизилися на 4,25%, до 4,6 млрд грн ($564,5 млн). Для порівняння весь ринок парфумерно-косметичної продукції зріс на 4% і сягає $2,47 млрд.

Мережевий маркетинг страждає від конкуренції з роздрібними мережами, стверджує голова ради директорів УАПП і генеральний директор Avon в Україні та Грузії Олена Старкова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мережевий маркетинг потрапив у халепу

За минулі два роки активно розвивався лідер ринку - мережа Watsons (колишня "DЦ") - за цей період вони відкрили 66 магазинів. У середині 2011 року на ринок вийшла також російська мережа "Л` Етуаль", яка купила мережі Brocard і Bonjour, які об'єднують 71 магазин.

Компанії мережевого маркетингу обіцяють в цьому році розвиватися більш агресивно. "Цьогоріч ми збільшимо на 25% наші бюджети на комісійні представникам. Сума сягне близько 100 млн грн", - зазначив генеральний директор Oriflame Ukraine Ніклас Палмквіст. У компаніях також планують збільшити продажі через Інтернет.

Однак і роздрібні компанії не збираються знижувати темпи розвитку. Watsons планує відкрити 34 магазини, як і в минулому році. "Єва" завершує покупку двох мереж, що дозволить їй збільшити мережу до 210-220 магазинів.

Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта