Українці розчаровуються у мережевому маркетингу та повертаються у магазини
Про це йдеться у звіті Української асоціації прямих продажів, пише "КомерсантЪ-Україна".
Компанії, які спеціалізуються на прямих продажах парфумерно-косметичної продукції, за минулий рік знизили свою загальну ринкову частку з 26% до 24%.
В УАПП входять десять компаній - основні гравців ринку парфумерії і косметики - Avon, Mary Kay, Oriflame, Faberlic, Amway та Herbalife.
Згідно з підсумками 2012-го, обсяги прямих продажів членів асоціації знизилися на 4,25%, до 4,6 млрд грн ($564,5 млн). Для порівняння весь ринок парфумерно-косметичної продукції зріс на 4% і сягає $2,47 млрд.
Мережевий маркетинг страждає від конкуренції з роздрібними мережами, стверджує голова ради директорів УАПП і генеральний директор Avon в Україні та Грузії Олена Старкова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мережевий маркетинг потрапив у халепу
За минулі два роки активно розвивався лідер ринку - мережа Watsons (колишня "DЦ") - за цей період вони відкрили 66 магазинів. У середині 2011 року на ринок вийшла також російська мережа "Л` Етуаль", яка купила мережі Brocard і Bonjour, які об'єднують 71 магазин.
Компанії мережевого маркетингу обіцяють в цьому році розвиватися більш агресивно. "Цьогоріч ми збільшимо на 25% наші бюджети на комісійні представникам. Сума сягне близько 100 млн грн", - зазначив генеральний директор Oriflame Ukraine Ніклас Палмквіст. У компаніях також планують збільшити продажі через Інтернет.
Однак і роздрібні компанії не збираються знижувати темпи розвитку. Watsons планує відкрити 34 магазини, як і в минулому році. "Єва" завершує покупку двох мереж, що дозволить їй збільшити мережу до 210-220 магазинів.