Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українці розчаровуються у мережевому маркетингу та повертаються у магазини

Українці розчаровуються у мережевому маркетингу та повертаються у магазини
Фото: marykaynn.com
Мережевий маркетинг у сфері парфумерії та косметики втрачає свою популярність та віддає частку ринку роздрібним мережам.

Про це йдеться у звіті Української асоціації прямих продажів, пише "КомерсантЪ-Україна".

Компанії, які спеціалізуються на прямих продажах парфумерно-косметичної продукції, за минулий рік знизили свою загальну ринкову частку з 26% до 24%.

В УАПП входять десять компаній - основні гравців ринку парфумерії і косметики - Avon, Mary Kay, Oriflame, Faberlic, Amway та Herbalife.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Згідно з підсумками 2012-го, обсяги прямих продажів членів асоціації знизилися на 4,25%, до 4,6 млрд грн ($564,5 млн). Для порівняння весь ринок парфумерно-косметичної продукції зріс на 4% і сягає $2,47 млрд.

Мережевий маркетинг страждає від конкуренції з роздрібними мережами, стверджує голова ради директорів УАПП і генеральний директор Avon в Україні та Грузії Олена Старкова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мережевий маркетинг потрапив у халепу

За минулі два роки активно розвивався лідер ринку - мережа Watsons (колишня "DЦ") - за цей період вони відкрили 66 магазинів. У середині 2011 року на ринок вийшла також російська мережа "Л` Етуаль", яка купила мережі Brocard і Bonjour, які об'єднують 71 магазин.

Компанії мережевого маркетингу обіцяють в цьому році розвиватися більш агресивно. "Цьогоріч ми збільшимо на 25% наші бюджети на комісійні представникам. Сума сягне близько 100 млн грн", - зазначив генеральний директор Oriflame Ukraine Ніклас Палмквіст. У компаніях також планують збільшити продажі через Інтернет.

Однак і роздрібні компанії не збираються знижувати темпи розвитку. Watsons планує відкрити 34 магазини, як і в минулому році. "Єва" завершує покупку двох мереж, що дозволить їй збільшити мережу до 210-220 магазинів.

Чому за Signalgate мають понести покарання. Використання адміністрацією Трампа Signal наражає на небезпеку військовослужбовців США – Марк Гертлінг
Чому за Signalgate мають понести покарання. Використання адміністрацією Трампа Signal наражає на небезпеку військовослужбовців США – Марк Гертлінг
Природний кордон України на сході має проходити по Дону. Огляд фронтів – Ендрю Таннер
Природний кордон України на сході має проходити по Дону. Огляд фронтів – Ендрю Таннер
Подорослішати: виклик для Європи. Дивна суміш – величезні амбіції та маленькі кроки – Едвард Лукас
Подорослішати: виклик для Європи. Дивна суміш – величезні амбіції та маленькі кроки – Едвард Лукас
Три корпуси на Волноваху. Уявний літній контрнаступ України – Ендрю Таннер
Три корпуси на Волноваху. Уявний літній контрнаступ України – Ендрю Таннер
Там, де ми бачимо безлад, Китай бачить можливості. Як Пекін намагається використати трансатлантичну кризу – Челс Міхта
Там, де ми бачимо безлад, Китай бачить можливості. Як Пекін намагається використати трансатлантичну кризу – Челс Міхта
Наразі російський наступ на фронтах вичерпав себе. Україна створила
Наразі російський наступ на фронтах вичерпав себе. Україна створила "Пекло" – Дональд Гілл
Імперіалізм не має одягу. Джей Ді Венс у Гренландії продемонстрував казку про голого короля – Тімоті Снайдер
Імперіалізм не має одягу. Джей Ді Венс у Гренландії продемонстрував казку про голого короля – Тімоті Снайдер
Чи працює le boycott? Як французи намагаються уникати McDonald's, Coca Cola та Tesla на знак протесту проти Трампа – Observer
Чи працює le boycott? Як французи намагаються уникати McDonald's, Coca Cola та Tesla на знак протесту проти Трампа – Observer