Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг
Пріоритетними вважатимуться швидкісні дороги. Фото: Agencija Gazeta
До 2020 року Євросоюз профінансує ремонт і будівництво польських доріг на 100 млрд злотих або €23 млрд.

Про це заявила віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури і розвитку уряду Польщі Ельжбета Бєньковська, пише Gazeta Wyborcza.

Гроші виділить Європейський соціальний фонд. Призначатимуться вони на закінчення будівництва та ремонту швидкісних доріг та залізниць.

"Ми плануємо 60% коштів скерувати на автомобільні дороги, а 40% - на залізничні шляхи", - каже міністр інфраструктури. За її словами, це суперечить бажанню Європейської комісії, яка рекомендує витратити більше грошей на розвиток залізничного транспорту, а не на автошляхи.

"Не йдеться про те, що залізниця не справиться із цими коштами. Справа у тому, що така кількість грошей для залізниці, як собі вирішила Єврокомісія є просто надто великою", - зазначила Бєньковска. Минулого року у Польщі було відремонтовано 1,3 тис км шляхів, цього року планується привести до ладу ще 1,5 тис км.

ЧИТАЙТЕ: Україна та Польща - застій і реформи

Відповідаючи на питання, чи планує уряд повернутися до концепції високошвидкісних залізниць Бєньковська заявила, що будівництво такої лінії буде актуальним після 2020 року.

"Я глибоко переконана, що поли у нас немає усіх швидкісних автодоріг, колії відповідного рівня, то навіть, якщо ми будемо мати Pendolino, більшість польських колій як і раніше будуть непридатними до швидкості понад 160 км/год. Зараз не час, щоб викидати величезні гроші в залізниці, які можуть їздити 300 км/год", - додала міністр.

За її словами, співвідношення вкладеної суми до ціни квитків і часу проїзду на даний момент є збитковим. 

"Ми заощаджуватимемо залежно від відрізку 7-9 хвилин, а за квиток ми мусили б заплатити 300-400 злотих", - пояснила міністр, додавши, що підготовка до запровадження швидкісного залізничного руху все ж триває.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер