Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

За рекламу Євро-2012 в Європі Україна заплатить 23 млн грн.

За рекламу Євро-2012 в Європі Україна заплатить 23 млн грн.
Фото: svit24.net
Національне агентство з підготовки та проведення в Україні Євро-2012 та реалізації інфраструктурних проектів уклало договір з ТОВ "Медіапрофіт" на розміщення роликів на іноземних телеканалах про проведення в країні чемпіонату Європи з футболу.

Про це повідомляє "Вісник державних закупівель".

Угоду "Укрєвроінфрапроект" в особі державного підприємства "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" та "Медіапрофіт" уклали 18 травня, її вартість становить 23 млн. грн. Діятиме вона протягом травня-червня цього року.

Згідно з угодою, розміщення рекламних роликів має відбуватись у рейтинговий час у проміжках між спортивними, туристичними та інформаційними програмами.

Україна сподівається на охоплення не менше, ніж 20% європейської аудиторії – не менше 70 млн. глядачів у 200 країнах світу, з використанням не менше 6 мов. Телеканали, на яких показуватимуть рекламу України, повинні виходити в ефір цілодобово.

Ролики різного призначення

Усього планується показувати європейцям 4 види роликів – по 60, 30, 10 і 5 секунд.

60-секундні ролики будуть підтримувати і підвищувати обізнаність про проведення в Україні Євро-2012 та міститимуть докладну інформацію про культурні, інвестиційні та туристичні напрямки.

30-секундні ролики стануть основною "ударною" силою інформаційно-розяснювальної кампанії для іноземних споживачів на телебаченні.

10 та 5-секундні будуть використовуватись для привернення уваги глядачів до проведення в Україні футбольного чемпіонату Євро-2012.

Усі ролики можуть бути виготовлені виконавцем (телеканалом) або змонтовані та адаптовані з тих, що вже є у замовника.

Українцям не подобається те, на що йдуть їхні гроші

Як пише сайт "Наші гроші", єдиним конкурентом ТОВ "Медіапрофіт" на тендері було ТОВ "Тамонтен", яке в квітні отримало підряд вартістю 25 млн. грн. на розміщення реклами до Євро-2012 в українських ЗМІ.

Також на сайті йдеться про те, що засновниками ТОВ "Медіапрофіт" є Олександр Шкаровський та Ігор Пуришев, раніше відомі як керівники комерційної служби телеканалу "1+1".

Усього протягом 2008-2012 років державною програмою підготовки до Євро-2012 виділено 11,46 млн. грн. на проведення рекламних кампаній. Ще 44,26 млн. грн. виділено на "формування позитивного іміджу".

За ці кошти було виготовлено 5 великих інформаційних роликів – 4 для кожного міста, що прийматиме Євро-2012 (Київ, Харків, Донецьк, Львів) та один загальноукраїнський.

Окрім того, випущено ще 11 менших рекламних відео для привернення уваги до спортивної події в Україні.

Рекламу України вже можна було побачити на каналах ВВС, CNN, Euronews, Eurosport.

Проте українські глядачі в основному не задоволені якістю реклами України для закордонного глядача. Так, після демонстрації кожного нового ролику, у соціальних мережах зав’язувались жваві дискусії, у яких критикували відео. Особливо українські глядачі "не зацінили" ролик, в якому молода вчителька проводить урок англійської для людей різних спеціальностей. Тоді користувачі мережі вказували на помилки в англійській та висловлювались за те, що тональність ролика загалом принижує українців.

Вартість ролику "Вчителька" становить 1,2 млн. грн. Окрім того, в серії "Ми чекаємо на Євро" є ще відео "Будівельник", "Покоївка", "Офіціанти" та "Фінальний" на загальну суму 6,15 млн. грн.

Фронт на середину липня: майже без змін. Та про погані новини зі США – Ендрю Таннер
Фронт на середину липня: майже без змін. Та про погані новини зі США – Ендрю Таннер
Обережно: інфіковано росією. Вчені повинні припинити ганьбити себе недолугими політичними пропозиціями про
Обережно: інфіковано росією. Вчені повинні припинити ганьбити себе недолугими політичними пропозиціями про "мирні переговори" з путіним – Нейл Абрамс
Вашингтонський саміт НАТО 2024 року: зустріч перед бурею? Максимум святкування, мінімум суперечностей – RUSI
Вашингтонський саміт НАТО 2024 року: зустріч перед бурею? Максимум святкування, мінімум суперечностей – RUSI
Старий європейський порядок тріщить по швах. Незабаром дізнаємося, чи зможе Британія допомогти його втримати – Тімоті Ґартон Еш
Старий європейський порядок тріщить по швах. Незабаром дізнаємося, чи зможе Британія допомогти його втримати – Тімоті Ґартон Еш
Як скасувати зовнішньополітичний апокаліпсис. Трампу не змінити вектор США – Еліот Коен
Як скасувати зовнішньополітичний апокаліпсис. Трампу не змінити вектор США – Еліот Коен
Огляд війни: ЗСУ тиснуть на півночі Харківщини. Та чому в Україні досі нема обіцяних F-16 – Том Купер
Огляд війни: ЗСУ тиснуть на півночі Харківщини. Та чому в Україні досі нема обіцяних F-16 – Том Купер
Поки що допомога США надходить. Але майбутній шантаж Трампа є єдиним способом росії перемогти у війні – Макс Бут
Поки що допомога США надходить. Але майбутній шантаж Трампа є єдиним способом росії перемогти у війні – Макс Бут
Час панікувати. Європі слід очікувати на випробування 5-ї статті НАТО про колективну безпеку – Фабіан Гоффманн
Час панікувати. Європі слід очікувати на випробування 5-ї статті НАТО про колективну безпеку – Фабіан Гоффманн