Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Львівський аеропорт хочуть на 10 років віддати приватній компанії

Ярослав Іваночко
Львівський аеропорт хочуть на 10 років віддати приватній компанії
Фото: spotters.net.ua
До редакції iPress.ua звернулись працівники Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького. Люди стурбовані тим, що керівництво цього державного підприємства має намір передати аеропорт на 10 років в оренду невідомій фірмі зі статутним капіталом у 1000 грн.

Співрозмовники iPress.ua стверджують, що спроба передати аеропорт у приватні руки відбувається за ініціативи виконавчого директора Львівського аеропорту Чеглатонєва В.І., а також начальника юридичного управління Понамарьової Ю.В. та ще однієї людини – Нестеренка О.В. До слова, в аеропорту ніхто достеменно не знає точної посади і мети перебування пана Нестеренка на підприємстві.

"Його начебто надіслали із Міністерства транспорту і вже оформили на роботу. Кажуть, що він консультант з питань АТО. Але навіть наша служба безпеки не знає, чим він займається", – каже працівник аеропорту.

Чеглатонєв, як і колишній керівник Львівського аеропорту Роман Гонтарєв, є людиною Бориса Колеснікова, який і призначив їх на посади у Львові.

Вся ж оборудка робиться за відсутності на робочому місці генерального директора аеропорту Романа Веселова. З середини серпня і досі він перебуває у лікарняній відпустці, а всі повноваження гендиректора тимчасово виконує Олексій Кузнєцов.

Працівники Міжнародного аеропорту Львів, які звернулися до iPress.ua передали редакції два документи. Перший – звернення ТзОВ "Transtar" до гендиректора ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького"

Ростислава Веселова про дозвіл на створення на території аеропорту "центру обслуговування рейсів ділової авіації.

Лист:

Датований лист-прохання 1 вересням 2014 року.

Згідно цього документа новостворений центр планує надавати низку послуг, які й зараз успішно надає аеропорт.

Зокрема:

- адміністрування та контроль обслуговування рейсів;

- обслуговування пасажирів в терміналах та бізнес-залі аеропорту, а також обслуговування і супроводження привілейованих пасажирів у VIP-зоні;

- обслуговування на пероні та управління процесами підготовки повітряних суден до вильоту/прильоту;

- супроводження та координація виконання робіт з комерційного та технічного обслуговування повітряних суден;

- замовлення та контроль забезпечення бортовим харчуванням;

- взаємодія з контролюючими органами та інстанціями в частині отримання дозволів щодо виконання польотів;

- бронювання готелів та трансферів для екіпажів.

По суті фірма "Transtar" хоче перебрати на себе всі функції, які сьогодні виконує персонал аеропорту, стверджують працівники підприємства і додають, що цілком обґрунтовано побоюються масових звільнень після підписання цієї угоди.

Натомість ТзОВ "Transtar" у листі пише, що має власних фахівців, які виконуватимуть всю роботу.

"У розпорядженні нашої компанії є всі необхідні ресурси та підготовлений персонал відповідно до вимог організацій, які регламентують діяльність Цивільної авіації (ICAO, IATA)", – йдеться у листі-проханні "Transtar" до львівського аеропорту.

У цьому ж листі "Transtar" також просить аеропорт надати проект генеральної угоди, яка регламентує діяльність щодо забезпечення виконання послуг з обслуговування рейсів ділової авіації.

Аеропорт надав фірмі такий проект угоди. У цьому документі замість генерального директора Ростислава Веселова стоїть прізвище тимчасового виконувача обов’язки гендиректора Олексія Кузнєцова.

Проект угоди аеропорту із ТзОВ "Transtar":

Кузнєцов вже встиг посидіти в кріслі гендиректора Львівського аеропорту і засвітитися у непрозорій оборудці. Це було у березні цього року, коли з посади був звільнений попередній керівник аеропорту Роман Гонтарев.

iPress.ua уже писав про те, як О.Кузнєцов, тимчасово виконуючи обов'язки гендиректора за сумнівних обставин , фактично "заднім числом" уклав угоду по прибиранню аеропорту з фірмою близькою до Фірташа в липні 2014 року на термін до 31.08.2015р.

Таким чином  ТОВ "ІнплейсАеро" без проведення тендеру було в "ручному режимі" була обрана для прибирання внутрішньої і зовнішньої території аеропорту у Львові, а пов'язана компанія ТОВ "Інвайт солюшн" по обслуговуванню аеропорту "Бориспіль". При чому фірма  ТОВ "ІнплейсАеро" запропонувала ціну за свої послуги на мільйон гривень більшу ніж ТОВ "Клінінг Про", яке також подавало пропозиції із закупівель послуг прибирання аеропорту та має великий досвід.

Отже тепер той самий Кузнєцов, поки гендиректор Ростислав Веселов перебуває на лікарняному, знову має намір підписати сумнівну угоду, яка на 10 років передасть Львівський аеропорт разом із всією інфраструктурою в управління невідомій фірмі. Найголовніше питання: для чого? Адже сьогодні аеропорт чудово справляється зі своїми функціями і створювати ще якусь фірму-прокладку, яка фактично дублюватиме функції, які аеропорт надає і без її допомоги – як мінімум нелогічно.

За словами працівників аеропорту, оборудку керівництво підприємства намагається провести із надзвичайним поспіхом.

"Вони дуже поспішають, переформатовують штатний розпис, звільняють одних і призначають своїх людей", – розповідає працівниця аеропорту.

На запитання про те, що, можливо, справді краще віддати аеропорт у приватні руки, оскільки він збитковий, співрозмовниця iPress.ua відповідає: "Ви в це вірите? Ці цифри підганяють навмисне, щоб виправдати потім чому аеропорт віддали в приватні руки".

Довіреність Олексія Кузнєцова закінчується наприкінці року. То ж поспіх із яким тимчасове керівництво аеропорту хоче віддати аеропорт у приватні руки цілком зрозумілий. Окрім того, невідомо, коли із лікарняного повернеться чинний гендиректор і чи не буде він проти цієї оборудки.  

Що ж до ТОВ "Transtar", то дізнатися про це загадкове підприємство більше інформації, аніж є у Держреєстрі фізичних і юридичних осіб виявилось неможливим.

За телефоном, вказаним на фірмовому бланку "Transtar" декілька днів поспіль ніхто не бере слухавки. А за вказаною адресою кореспонденту iPress.ua ніхто не відчинив двері. Тобто знайти хоч когось, хто би міг сказати чи є у фірми досвід подібної роботи або навчений персонал – неможливо.

Тобто аеропорт, у будівництво якого держава  вклала 4 млрд. 603 млн. грн найближчим часом може отримати на 10 років невідома фірма.

iPress.ua звертається до Міністерства транспорту і зв’язку із проханням пояснити ситуацію, яка склалась у Львівському аеропорту.

Ярослав Іваночко

Європейські енергетичні санкції проти росії вичерпали себе. Чи може Польща розпалити їх знову? – Politico
Європейські енергетичні санкції проти росії вичерпали себе. Чи може Польща розпалити їх знову? – Politico
росія випробовує європейських сусідів з НАТО. Які наслідки це матиме
росія випробовує європейських сусідів з НАТО. Які наслідки це матиме
Європа на межі наявних запасів. НАТО не зможе захистити її від росії без США – Independent
Європа на межі наявних запасів. НАТО не зможе захистити її від росії без США – Independent
Мир чи безпека. Як вибори у Німеччині можуть вплинути на майбутню підтримку України – Atlantic Council
Мир чи безпека. Як вибори у Німеччині можуть вплинути на майбутню підтримку України – Atlantic Council
Попри продовження російського наступу, українські контратаки почастішали. Чому ресурси ЗСУ для захисту Великої Новосілки та Курахового обмежені – Ендрю Таннер
Попри продовження російського наступу, українські контратаки почастішали. Чому ресурси ЗСУ для захисту Великої Новосілки та Курахового обмежені – Ендрю Таннер
Некомпетентні генерали та забуті куточки. Некомпетентність керівників – основні провали ЗСУ останнім часом – Том Купер
Некомпетентні генерали та забуті куточки. Некомпетентність керівників – основні провали ЗСУ останнім часом – Том Купер
"Понесе з України у синєє море кров ворожу". Українці відбили спробу штурму росіянами Херсона – Дональд Гілл
"Проєкт росія". План кремля з підриву демократії у США та світі – Дейв Трой