Автомобіль з ядерним реактором: прогрес, що не втілився у життя
Мабуть, ніхто з нас не дожив би до сьогоднішнього дня в такому вигляді, у якому ми є зараз. А все тому, що у свій час компанія Ford не поставила у масове виробництво автомобіль моделі Nucleon, який приводився в рух за допомогою невеликого ядерного реактора в багажнику. Замість смердючого бензину на АЗС мали б продаватися стержні з радіоактивним паливом. І о чудо, жодних вихлопних газів, уявляєте?
А що, як такий "Чорнобиль на колесах" зустрінеться з собі подібним у лобовому зіткненні? Масштабу веселощів точно не буде меж. Скоріш за все, молекули, з яких ми зліплені, сьогодні весело б літали по всесвіту у вигляді космічного пилу. Так собі перспектива.
Але не поспішайте котити бочку на ядерну енергетику, тикаючи пальцем на Фукусіму і розмахуючи посиланнями на сайти зелених балванів типу Грінпісу. Мирний атом це - найчистіший і найбезпечніший спосіб видобутку енергії, так як забруднення довкілля при цьому майже не відбувається, на радість всяким ховрахам і качкодзьобам. Серйозно, скільки всякого шлаку за день викидає у повітря середньостатистична ТЕЦ? А рибки, буль-буль, у застояних водосховищах гідроелектростанцій, по вашому, живуть як в раю? Добре, що взагалі якось живуть.
Головні вороги ядерної промисловості - це розпі..дяйство обслуговуючого персоналу і крос-ректальний підхід до обов'язків, у чому сама промисловість, як така не винна. На щастя, зелених паяців майже ніхто серйозно не сприймає, бо в кращому випадку нам довелось би їздити на моторизованих клозетах типу G-Wiz, який до того ж являється чистої води лохотроном і найобкою, так як по документах це квадроцикл. В гіршому випадку - цей самий G-Wiz на педальній трансмісії, як у велосипеда.
Трохи шкода нашого крилатого слонопотама АН-225, який літає хіба що по різноманітних виставках, а не за призначенням. Негабаритний вантаж, виявляється, дешевше і простіше возити по землі, або використовувати менші літаючі апарати. Це тим більше прикро, коли знаєш, що наш літак, на відміну від своїх конкурентів, не нагадує обісцяний валянок, яким вистрілили з катапульти.
Так само сучасна авіація постраждала від сопливої ініціативи ефективних менеджерів. Це вони поховали надзвуковий літак Concorde тільки тому, що один з них розбився під час зльоту. Можна подумати, що дирижаблі і кукурузники ніколи не падали в свій час. Потім ці ж менеджери сказали що, мовляв, це не в аварії справа, а просто експлуатація Конкордів економічно невигідна. Якщо так далі піде, то і в космос літати ніхто не буде. Економічно невигідно ж!
Оригінал: oggy1991.livejournal.com