Логіка київських чиновників: знести новий автовокзал і побудувати знову за сто метрів
Це тільки в Києві можливо таке. Спочатку будується новий автовокзал на Видубичах, який має бути дублером центрального автовокзалу, допоки не збудують новий на Одеській площі. Після цього той вокзал ЧЕРЕЗ КІЛЬКА РОКІВ рівняють з землею, бо, виявляється там має бути збудована розв’язка. Причому видубицький вокзал без шуму й пилі будується заново на відстані ста метрів від попереднього, але з таким фортелем, що аби сісти на маршрутку тре стрибати через отакі ями. Бо попередню стоянку автобусів знищили раніше, ніж нову добудували.
Я вже мовчу про те, що сидіння в залі чекання старого автовокзалу - це теж екстрим, оскільки землю під будівництво нового приміщення вкрав Довгий, а біля старого (призначеного колись на знесення) проклали двохрівневу трасу, так що машини летять метрах в п’яти від вікон другого поверху.
Ну й той, хто спроектував виходи з метро Деміївська відзначався не меншою фантазією.
Оригінал: mykolap.livejournal.com