Змогли вивчити англійську - подужаєте й українську!
В одній із київських піцерій мережі Domino's подруг Ларису Лавренчук та Наталію Дмитрук обслуговували, як завжди, російською, незважаючи на те, що обидвоє звертались до касира українською мовою. Яке ж було здивування жінок, коли до іноземця касир заговорив англійською мовою!
Під враженням від побаченого і почутого, Наталія Дмитрук не змогла втриматись, щоб не написати відгук у "Книзі скарг і пропозицій". Вона похвалила адміністрацію піцерії у поліглодстві персоналу, і побажала, щоб і до україномовних клієнтів ставились з не меншою повагою:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Менше третини населення України вважає російську мову рідною
"Була приємно здивована, коли Ваша касирка звернулася до іноземця англійською, - пише вона. - Дуже прикро, що на моє звернення українською мені відповіли російською.
Якщо Ви змогли забезпечити свій заклад англомовним працівником, будьте добрі представити відвідувачам україномовних касирів. Дякую, і сподіваюсь, що наступного разу зі мною розмовлятимуть українською".
Повідомлення про запис у "Книзі скарг", разом зі світлиною сторінки, Наталія Дмитрук опублікувала на своїй сторінці у Facebook. Повідомлення розповсюдило понад 100 користувачів соцмережі. Як пояснила жінка свій вчинок, "Люблю їсти піцу, але не люблю, коли мені перед тим псують апетит".
Запис про мову у книзі був п'ятим. Перед тим - лише хвалебні відгуки про смак та якість піци. "Довелося трохи розбавити їм ту красу", - каже Наталія Дмитрук.
Після інцинденту відвідувачці вже зателефонували з піцерії, і попросили пробачення.