Несміливі намагання Apple TV вторгнутися до вашої вітальні
Підключений до Інтернету телевізійний гаджет від Apple має багато атрибутів інших успішних продуктів, які були розроблені у Купертіно, штат Каліфорнія: простота, привабливість, дуже обмежена кольорова палітра (єдина - в даному випадку). Проте, минуло вже шість років з моменту першої версії пристрою Apple TV, а компанія спричинила своїм революційним продуктом лише ледь помітну вм'ятину у Всесвіті імперії телебачення.
Bloomberg News повідомляв у вівторок про те, що компанія Apple є близькою до підписання угоди з телевізійним кабельним гігантом Time Warner Cable. Ця угода дозволить кабельним абонентам отримувати доступ до телевізійних каналів через Apple TV. Компанія Time Warner Cable (TWC) радіє з нагоди підписання подібних угод: наразі вона вже поширює свій контент через Roku і Xbox (MSFT), і планує запропонувати цю послугу для підключених до Інтернету телевізорів від Samsung. Але для такої компанії як Apple, цей пакт здається невеликим здобутком.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи досягла Apple свого піку?
Оскільки я одночасно є власником Apple TV, а також абонентом Time Warner Cable, ця угода зможе позбавити мене від зайвого натискання кнопки на пульті дистанційного керування, яка перемикає кабельний контент між моїм телевізійним ящиком і моїм Apple TV. Це прекрасно в тому сенсі, що вірогідність того, що я знаю, де мій пульт дистанційного керування в будь-який конкретний момент часу становить 15%. З іншого боку, все, що цей винахід робить - це просто повторює функціональність пристрою, який і так вже підключений до мого телевізора.
Фото: ukrainianiphone.com
Технологічною мовою "битва за вітальню" зазвичай зводиться до конкуренції між такими компаніями, як Apple, Microsoft і Sony (SNE), які намагаються продати своїм клієнтам підключені до Інтернету пристрої перегляду телебачення. Однак, назріває також битва між глядачами (які не хочуть платити так багато за прямий ефір) і кабельними компаніями (які хочуть зберегти своїх клієнтів і високі ціни). За рідкісним винятком Aereo, яка дає людям доступ до ефірного телебаченням через Інтернет, перелічені вище компанії в основному грають за правилами існуючої промисловості. (Bloomberg LP, якій належить Bloomberg Businessweek, є партнером Aereo, з допомогою якого він і пропонує свій кабельний канал).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 причин, через які вперше за 10 років впали прибутки Apple
Подібна напруженість спостерігалась у музичній індустрії 10 років тому, коли прийшов Apple і все змінив зі своїм iTunes. Звичайно, на той час рекордингові компанії втрачали свої сорочки через файлообмінні сайти, такі як Napster, і відчайдушно намагалися компенсувати хоча б частину своїх втрат від цифрової дистрибуції. У 2003 році також було важко собі уявити, як може Інтернет принципово щось змінити для цієї галузі.
Сьогодні все трохи по-іншому. Зацікавлені сторони орієнтовані на боротьбу за захист своєї території. Крім того, люди не відмовляються від своїх кабельних мереж такими темпами, як вони відмовлялися від магазинів компакт-дисків. Певна річ, Apple бажає змінити спосіб, у який ми переглядаємо телебачення. Щоразу з’являтимуться нові чутки про новий амбітний пристрій Apple TV, аж поки компанія врешті-решт не наважиться випустити пристрій, який зробить для телебачення те, що iPhone зробив для світу мобільних телефонів.
Це якщо цей день коли-небудь настане. Наразі виглядає на те, що кабельні телевізійні компанії приспали Apple і змусили компанію йти набагато менш руйнівним для них шляхом.
Оригінал: Bloomberg Businessweek
Переклад: iPress.ua