Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Держзакупівлі в Україні на 80% в тіні, - Transparency International

Держзакупівлі в Україні на 80% в тіні, - Transparency International
Фото: english.ruvr.ru
Міжнародна правозахисна організація Transparency International опублікувала результати дослідження відкритості сайтів органів влади під час проведення ними державних закупівель.

Рейтинг складений експертами Transparency International на основі аналізу 100 порталів. У вибірку ввійшли сайти усіх міністерств, обласних державних адміністрацій, Ради міністрів Криму, центральних органів виконавчої влади з особливим статусом, 25 "кращих" міст з рейтингу, складеного журналом "Фокус" та 25 держпідприємств з найбільшим обсягом держзакупівель у 2012 році.

За словами президента Transparency International-Україна Олексія Хмари, результати досліджень виявилися гіршими найпесимістичних оцінок експертів: "Жоден з досліджуваних порталів не дотягнув навіть до мінімально необхідного рівня відкритості. Ми сподівалися побачити результати вище 50 балів з 110 можливих. А виявилося, що лідер рейтингу набрав лише 22 бали". Це 20% рівень прозорості.

Лідером рейтингу стало держпідприємство НАЕК "Енергоатом", за ним - три міських ради з різних регіонів - Рівненського, Броварського (Київська область) і Севастопольського.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мерії Сімферополя і Хмельницького мають найбільше тендерних секретів

Серед абсолютних аутсайдерів опинилися міськради, а також обласні державні адміністрації та Рада міністрів Криму.

Варто відзначити, що Кабінету міністрів досі не вдалося змінити ситуацію навіть на сайтах підзвітних структур, зокрема обласних адміністрацій. За твердженням TI, не краща ситуація і з прозорістю деяких електронних ресурсів центральних органів виконавчої влади. Зокрема, Міністерство енергетики та вугільної промисловості набрало 5 балів, а МЗС - 6 балів, що означає відсутність на їх сайтах навіть базової інформації.

Згідно з рейтингом TI, провальним для органів влади став етап реалізації проектів - інформація про нього зовсім не публікується. Ця проблема пов'язана з недосконалістю закону про державні закупівлі, який не вимагає достатньої відкритості держструктур.

Джерело: ti-ukraine.org

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян