Microsoft звинуватила Google у показі проплачених результатів
Відповідну заяву Microsoft оприлюднила у своєму блозі.
Йдеться про сервіс Google Shopping, що дозволяє шукати товари в Інтернет-магазинах. Microsoft зазначив, що компанії можуть заплатити Google, аби їх пропозиції показували вище пропозицій конкурентів.
Корпорація запустила спеціальний сайт, на якому попередила користувачів, що Google їх "обманює". "Google Shopping - ніщо інше, як список націлених оголошень, які користувачі, нічого не підозрюючи, приймають за пошукову видачу", - наголосили на сайті, відвідувачам якого пропонують спробувати Bing.
Натомість Microsoft стверджує, що її пошуковик Bing "працює за старими правилами" і показує користувачам релевантні результати. Але у виданні SearchEngineLand, яке досліджувало, як формується видача в аналогічному Google Shopping розділі Bing, прийшли до висновку, що в ньому ранжування теж залежить від того, чи заплатив рекламодавець Microsoft.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вбивця Gmail від Microsoft: мільйон користувачів за перші 3 дні
Користувачі Bing не отримують інформації про це, зазначає видання, але в інструкції для компаній говорять, що оплачені посилання виділятимуть у пошуковій видачі.
Як заявив глава Bing Стефан Вейц, той факт, що компанія оплатила розміщення своєї пропозиції у Bing Shopping, є неосновним фактором, що впливає на ранжування. У зв'язку з цим він бачить "сильну різницю" між алгоритмами Bing і Google. У пошуковику конкурентів, за його словами, "якщо ти не платиш, у тебе зовсім немає шансів".
SearchEngineLand зазначає, що незважаючи на те, що Bing сам "спіткнувся" при висуненні звинувачень, Google дійсно різко змінив формування видачі в Google Shopping. Google же наголосила, що позначає свої результати "оплаченими" ("sponsored"), щоб не вводити користувачів в оману.
Microsoft не перший раз організовує інформаційні атаки на конкурента. У лютому 2012 року корпорація закликала користувачів, незадоволених змінами в політиці конфіденційності Google, перейти на її продукти.
За матеріалами: SearchEngineLand.