RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

У Дніпропетровську після крадіжки на "Укрпошті" звільнили керівників відділення

А клієнтці, яка так і не отримала своєї посилки, компенсували збитки
Після появи у соціальній мережі Facebook фотографії працівниці "Укрпошти" у кофті з чужої посилки, у підприємстві відбулася серія звільнень.
У Дніпропетровську після крадіжки на "Укрпошті" звільнили керівників відділення Оксана Плотнікова. Фото: Укрпошта / facebook.com

Про це розповіла генеральний директор поштового монополіста Оксана Плотнікова.

"Факт крадіжки співробітницею пошти дійсно був підтверджений завдяки оперативно проведеному службовому розслідуванню…  Окрім звільнення керівника і заступника керівника відділення, вже компенсовано матеріальні збитки клієнтові "Укрпошти", принесені особисті вибачення керівниками", - заявила Плотнікова.

За словами генерального директора "Укрпошти", вона взяла усі скарги клієнтів про зникнення посилок під свій особистий контроль.

Також Плотнікова запевнила, що працівники підприємства не мають безконтрольного доступу до вмісту посилок, а підприємство оперативно реагуватиме на усі обгрунтовані скарги клієнтів.

Щоб посилки не зникали, їх потрібно надсилати рекомендованою поштою

Генеральний директор "Укрпошти" повідомила, що за процесом пересилання посилки можна слідкувати онлайн. Але для цього потрібно надсилати посилки рекомендованою (замовною) поштою, оскільки саме такі посилки маркуються спеціальним штрих-кодом.

"По-друге, звісно, існує система внутрішнього контролю. У кожній філії підприємства є підрозділ поштової безпеки. Окрім цього, технологічний процес, як правило, контролюється з використанням техзасобів. Наприклад, систем відеоспостереження", - додала Плотнікова.

Найскладніше, за її словами, відстежити письмову кореспонденцію: вона не має приписки до супроводжуючих документів, відтак перевірити чи надати конкретну інформацію щодо перебігу пересилки практично неможливо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Працівники "Укрпошти" досі крадуть посилки

Легше відстежити просту посилку (без оголошеної цінності) по Україні, оскільки клієнтові при її оформленні видається відповідна квитанція. Натомість складніше - аналогічні міжнародні посилки: у них немає відповідного штрих-коду.

"Тому ми рекомендуємо нашим клієнтам відправляти посилки "реєстровані" або "з оголошеною цінністю", які можливо відстежити в тому числі і в нашій онлайн-системі", - порадила Плотнікова.

Щодо міжнародних відправлень, то відстежити, на якому з етапів зникли поштові відправлення, неможливо, тому що у єдиному технологічному процесі обробки та пересилання міжнародної пошти задіяні поштові служби двох і більше країн.

При цьому гендиректор "Укрпошти" запевнила, що "жодного взаємозв'язку між місцем відправлення посилки і ймовірністю її втрати не існує".

Нагадаємо, у Дніпропетровську працівницю підприємства "застукали" у речах, які вона вкрала з чужої посилки.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Facebook та Twitter. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

22 10 2012 11:25
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ