Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Потяг з України до Китаю в обхід РФ їхав 16 днів

Потяг з України до Китаю в обхід РФ їхав 16 днів
Фото: dumskaya.net
Тестовий рейс нового контейнерного потяга, запущений 15 січня за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай (через Каспійське і Чорне моря), дістався до кордону Китаю на 16-й день шляху - вранці 31 січня.

Україна 15 січня запустила демонстраційний рейс контейнерного потягу за цим маршрутом - так званим новим Шовковим шляхом.

"31 грудня о 7:12 за місцевим часом потяг розформували на станції Достик Казахської залізниці. Це кінцева точка маршруту потяга за новим Шовковим шляхом. Надалі вантажі відправлять у великі промислові міста КНР (Чженжоу, Чунцин, Лянюнгань)", - повідомляється на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.

Спочатку рейс мав знаходитися в дорозі 10-12 днів, повідомляв міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

В свою чергу, Мінінфраструктури пояснило затримки в маршруті поїзда.

"В цілому тривалість маршруту становила 15,5 доби замість 11-12 анонсованих раніше. Затримки виникли в Чорному морі і на території Казахстану. Так, тривалість руху збільшилася через затримку порома на Чорному морі, викликану штормом, і простій на станції Жана-Арка через неузгодженість дій щодо виплати казахській стороні", - йдеться в повідомленні міністерства.

Втім, Мінінфраструктури вважає такі зміни у графіку під час тестового рейсу нормальним явищем.

"Його призначення полягає саме у спільному відпрацюванні маршруту операторами потяга в кожній з країн-учасниць. Деморейс допоміг виявити можливі "вузькі місця" і зрозуміти, як уникати їх у майбутньому. Це стане основною для вдосконалення логістики перевезень після запуску потягу новим Шовковим шляхом на регулярній основі", - додали там.

Зараз потяг знаходиться на станції Достик. Наступним етапом буде його навантаження товарами для перевезення у зворотному напрямку.

Нагадаємо, що Україна, Азербайджан, Казахстан і Грузія підписали протокол про встановлення конкурентоспроможних пільгових тарифів на вантажоперевезення Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом.

15 січня з Іллічівського морського порту вирушив перший експериментальний рейс за маршрутом Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян