Пропаганда – це не погано, але тільки не в ЗМІ, - продюсер "Ukraine today"
Про це вона сказала в коментарі під час Медіафоруму у Львові.
За її словами, інформаційна війна дуже відрізняється від війни класичної. Вона зазначила, що найважливішим зараз є створення якісного авторитетного іномовлення, а не контрпропаганди.
"Пропаганда неможлива через відсутність грошей та недовіру європейців. Україна не зможе створити якісної пропаганди хоча б тому, що в наші ЗМІ неможливо вкласти великі гроші. До того ж, європейська публіка дуже чутлива до неправди, тому все одно ніхто не повірить", - зазначила Пушнова.
Вона зауважила, що завданням України є інформувати, а не ставати клоном "Russia today".
"Пропаганда це не погано, але тільки не в ЗМІ. В першу чергу нам всім треба зрозуміти, які меседжі наразі найголовніші. Адже війна в Україні відбувається тільки на 3% території. Варто розповідати й про інші теми - розробляти нові інформаційні поля", - каже Пушнова
"Ukraine today" – це не бізнес
За її словами, "Ukraine today" – це специфічний проект.
"Для того, щоб він був ефективним необхідно вивести його також в інтернет-формат, адже зворотню реакцію ми завжди отримаємо он-лайн. Це успішний проект, бо вже за перший місяць ми отримали півтора мільйона переглядів. Зараз ми розвиваємо й спецпроекти", - розповідає генеральний продюсер "Ukraine today" .
Пушнова каже, що один із таких спецпроектів про кіборгів та Донецький аеропорт.
"Ми викладаємо всю інформацію про це трьома мовами - англійською, італійською та французькою. Всі переклади робили волонтери. Ми хочемо вивести "Ukraine today" на міжнародний рівень. Зараз ось запропонували "Громадському" передавати нам свої сюжети англійською мовою. Мені здається, що таке співробітництво є правильним", - додала вона.
Українці похитнути "стіну Путіна"
За словами Пушнової, у Росії є гроші, але в Україні є люди.
"Українці готові до консолідації, вони вже сконсолідовані. Це демонструють навіть парламентські вибори, на яких більшість українців проголосували за проєвропейські партії, за європейський вибір. Українці вже похитнули "стіну Путіна". Але ми маємо продовжити цей ефект", - зазначила вона.
Пушнова наголошує, що для цього необхідно працювати над інформуванням поза Україною, взаємодіяти з блогерами та іноземними журналістами.
"Долучати їх до дискусії. Наш успіх - це довіра Заходу українським ЗМІ. Тоді ми переможемо", - каже генеральний продюсер "Ukraine today".
Марія Шелія