The Economist: безалкогольне пиво стало популярним завдяки мусульманам
Безалкогольне пиво - категорія, що найшвидше зростає на своєму ринку, який загалом скорочується.
Експерти вважають, що причиною такого стану речей є інформованість суспільства та пропаганда: люди сьогодні більше обізнані про згубний вплив алкоголю, а уряди багатьох країн обмежують можливості виробників спиртного та насаджують культ здорового способу життя.
Поряд із цим за останній рік у світі значно збільшились обсяги продажу безалкогольного пива. Торік у світі його випили 2,2 млрд літрів - це на 80% більше, ніж п'ятьма роками раніше.
Журнал The Economist робить спробу простежити причини цього феномену.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Парижі частково заборонили розпивати алкоголь
На думку журналістів видання причиною такого стану речей є Схід та релігійна заборона на алкоголь серед мусульман. Торік лише в Ірані, до прикладу, випили в чотири рази більше пива, ніж у 2007 році.
Це можна пояснити двома факторами, пише The Economist.
По-перше, місцеві виробники активно борються за споживача: у багатьох країнах почали з'являтися безалкогольні види пива. Їм допомагають релігійні авторитети, які випускають фетви, що дозволяють пиво з нульовим вмістом спирту.
По-друге, Схід неминуче засвоює західні звички і спосіб життя, і пиво разом із посиденьками в барі - невід'ємний їх атрибут.
У результаті сьогодні на Середньому Сході споживають майже третину світових продажів безалкогольного пива.
За матеріалами: The Economist.