Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українцям не рекомендують купувати товари у вітчизняних Duty Free

Українцям не рекомендують купувати товари у вітчизняних Duty Free
Фото: dt.ua
Щоб не довелось викидати придбані товари, пасажирам не рекомендують їх купувати у магазинах українських Duty Free.

Українські пасажири вже не перший рік стикаються з проблемою, що купивши алкоголь, парфуми або інші рідини об'ємом понад 100 мл в українських магазинах Duty Free, під час проходження контролю авіаційної безпеки при пересадці в аеропортах Європи вони змушені викидати їх у сміття.

Не допомагає навіть запаювання ємностей з рідинами в прозорі пакети разом з чеком, що свідчить про купівлю товарів в режимній зоні аеропорту.

У прес-службі уряду Верхньої Баварії, яке відповідає за авіаційну безпеку в одному з найбільших транзитних аеропортів Європи - Мюнхені, це пов'язано з введеними Єврокомісією ще 6 листопада 2006 правилами (1546/ 2006).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для покупок у duty free потрібні будуть додаткові документи

Вони з'явилися після затримання у Великобританії в серпні 2006 року 20 осіб, які планували пронести на борт літаків рідку вибухівку і підірвати авіалайнери, що прямують до США. З того моменту обмеження не дозволяють проносити із "брудної зони" на борт літака рідини в ємкостях більше 100 мл і загальним обсягом понад один літр.

Куплені у стерильній зоні аеропортів ЄС ємності з рідинами (вода, алкоголь, туалетна вода і т.п.) можуть проноситися на борт без обмежень, однак вони мають бути запаяні в прозорий пакет, в який вкладається чек.

Якщо пасажир прибуває з аеропортів, які не перебувають на території країн Європейського союзу, при пересадці в аеропортах ЄС під час проходження контролю він буде змушений викинути всі ємності з рідинами, обсяг яких перевищує 100 мл.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Клименко контролюватиме покупки у Duty free, перевіряючи документи

Згідно з чинними правилами, пасажирам доведеться розлучитися і з запаяними в пакети товарами Duty Free, купленими за межами ЄС. Це пов'язано з тим, що ЄС не довіряє службам безпеки в аеропортах інших держав , вважаючи, що вони не можуть забезпечити належний рівень контролю.

Саме з цієї причини пасажир, який летить, наприклад, з Києва до Берліна з пересадкою у Варшаві має повторно проходити через "рамку" і світити ручну поклажу в "інтроскопі". А ось пасажир, що вилетів з Берліна до Праги, при пересадці у Відні повторно проходити контроль не буде, бо первісна перевірка проводилася службою безпеки аеропорту ЄС.

За матеріалами: avianews.com

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер