Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber
Фото: hi-tech.mail.ru
Послуги, які надає компанія Uber, зв'язуючи людей з водіями, входять до сфери транспортування, а значить держави-члени ЄС можуть регулювати умови надання цієї послуги.

Про це йдеться у рішенні Суду ЄС, текст якого є в розпорядженні "Європейської правди".

Суд визначив, що така посередницька служба як Uber, яка за допомогою програми для смартфонів і за винагороду з’єднує непрофесійних водіїв, які використовують власний транспортний засіб, з особами, які хочуть здійснити поїздку, має бути пов'язана з транспортною сферою і, відповідно, повинна бути класифікована як "служба в галузі транспорту" в рамках законодавства ЄС.

"Отже, така послуга повинна бути виключена зі сфери свободи надання послуг в цілому, а також директиви про послуги на внутрішньому ринку та директиви електронної комерції. З цього випливає, що держави-члени повинні регулювати умови надання таких послуг відповідно до загальних правил Договору про функціонування ЄС", - йдеться у рішенні.

Суд вважає, насамперед, що послуга, надана Uber, є більш ніж посередницькою послугою. Суд зауважує, що заявка, подана до Uber, є обов'язковою для водіїв та осіб, які бажають здійснити проїзд.

Він також зазначає, що Uber здійснює вирішальний вплив на умови, за яких водії надають  послуги. Тому суд вважає, що така посередницька служба повинна бути класифікована не як "інформаційний громадський сервіс", а як "служба у сфері транспорту ".

Uber офіційно позиціонує себе просто як цифровий додаток, який діє як посередник між водіями та клієнтами.

Законодавство ЄС захищає онлайн-послуги від необґрунтованих обмежень, і національні уряди повинні повідомляти Єврокомісію про будь-які заходи, що їх регулюють, щоб вони могли гарантувати, що вони не є дискримінаційними чи непропорційними.

З іншого боку, транспортні послуги регулюються на національному та місцевому рівнях, і ЄС не здійснює попередній контроль щодо регулювання.

Нагадаємо, у Лондоні понад 500 тисяч людей підписали петицію із закликом не припиняти ліцензію перевізнику Uber.

Зазначимо, Uber надав українським користувачам можливість залишати водіям чайові.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight