Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber
Фото: hi-tech.mail.ru
Послуги, які надає компанія Uber, зв'язуючи людей з водіями, входять до сфери транспортування, а значить держави-члени ЄС можуть регулювати умови надання цієї послуги.

Про це йдеться у рішенні Суду ЄС, текст якого є в розпорядженні "Європейської правди".

Суд визначив, що така посередницька служба як Uber, яка за допомогою програми для смартфонів і за винагороду з’єднує непрофесійних водіїв, які використовують власний транспортний засіб, з особами, які хочуть здійснити поїздку, має бути пов'язана з транспортною сферою і, відповідно, повинна бути класифікована як "служба в галузі транспорту" в рамках законодавства ЄС.

"Отже, така послуга повинна бути виключена зі сфери свободи надання послуг в цілому, а також директиви про послуги на внутрішньому ринку та директиви електронної комерції. З цього випливає, що держави-члени повинні регулювати умови надання таких послуг відповідно до загальних правил Договору про функціонування ЄС", - йдеться у рішенні.

Суд вважає, насамперед, що послуга, надана Uber, є більш ніж посередницькою послугою. Суд зауважує, що заявка, подана до Uber, є обов'язковою для водіїв та осіб, які бажають здійснити проїзд.

Він також зазначає, що Uber здійснює вирішальний вплив на умови, за яких водії надають  послуги. Тому суд вважає, що така посередницька служба повинна бути класифікована не як "інформаційний громадський сервіс", а як "служба у сфері транспорту ".

Uber офіційно позиціонує себе просто як цифровий додаток, який діє як посередник між водіями та клієнтами.

Законодавство ЄС захищає онлайн-послуги від необґрунтованих обмежень, і національні уряди повинні повідомляти Єврокомісію про будь-які заходи, що їх регулюють, щоб вони могли гарантувати, що вони не є дискримінаційними чи непропорційними.

З іншого боку, транспортні послуги регулюються на національному та місцевому рівнях, і ЄС не здійснює попередній контроль щодо регулювання.

Нагадаємо, у Лондоні понад 500 тисяч людей підписали петицію із закликом не припиняти ліцензію перевізнику Uber.

Зазначимо, Uber надав українським користувачам можливість залишати водіям чайові.

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс