Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber

В країнах ЄС регулюватимуть діяльність Uber
Фото: hi-tech.mail.ru
Послуги, які надає компанія Uber, зв'язуючи людей з водіями, входять до сфери транспортування, а значить держави-члени ЄС можуть регулювати умови надання цієї послуги.

Про це йдеться у рішенні Суду ЄС, текст якого є в розпорядженні "Європейської правди".

Суд визначив, що така посередницька служба як Uber, яка за допомогою програми для смартфонів і за винагороду з’єднує непрофесійних водіїв, які використовують власний транспортний засіб, з особами, які хочуть здійснити поїздку, має бути пов'язана з транспортною сферою і, відповідно, повинна бути класифікована як "служба в галузі транспорту" в рамках законодавства ЄС.

"Отже, така послуга повинна бути виключена зі сфери свободи надання послуг в цілому, а також директиви про послуги на внутрішньому ринку та директиви електронної комерції. З цього випливає, що держави-члени повинні регулювати умови надання таких послуг відповідно до загальних правил Договору про функціонування ЄС", - йдеться у рішенні.

Суд вважає, насамперед, що послуга, надана Uber, є більш ніж посередницькою послугою. Суд зауважує, що заявка, подана до Uber, є обов'язковою для водіїв та осіб, які бажають здійснити проїзд.

Він також зазначає, що Uber здійснює вирішальний вплив на умови, за яких водії надають  послуги. Тому суд вважає, що така посередницька служба повинна бути класифікована не як "інформаційний громадський сервіс", а як "служба у сфері транспорту ".

Uber офіційно позиціонує себе просто як цифровий додаток, який діє як посередник між водіями та клієнтами.

Законодавство ЄС захищає онлайн-послуги від необґрунтованих обмежень, і національні уряди повинні повідомляти Єврокомісію про будь-які заходи, що їх регулюють, щоб вони могли гарантувати, що вони не є дискримінаційними чи непропорційними.

З іншого боку, транспортні послуги регулюються на національному та місцевому рівнях, і ЄС не здійснює попередній контроль щодо регулювання.

Нагадаємо, у Лондоні понад 500 тисяч людей підписали петицію із закликом не припиняти ліцензію перевізнику Uber.

Зазначимо, Uber надав українським користувачам можливість залишати водіям чайові.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян