Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Депутати зробили перший крок до скасування утилізаційного збору

Депутати зробили перший крок до скасування утилізаційного збору
Фото: nk.org.ua
Верховна Рада у четвер, 27 березня, на вечірньому засіданні прийняла в першому читанні зміни до Податкового кодексу щодо скасування утилізаційного збору та акцизу на переобладнання транспортного засобу.

Законопроект "Про скасування утилізаційного збору акцизу на переобладнання транспортного засобу" підтримали 247 депутатів з 323 присутніх у залі засідань.

"Проектом передбачається звільнення від оподаткування акцизних операцій із переобладнання ввезеного на митну територію України транспортного засобу в підакцизний легковий автомобіль і скасування плати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", - йдеться в пояснювальній записці.

Депутати підтримали скорочену процедуру підготовки законопроекту до другого читання.

Прийняття цього законопроекту вимагали громадяни, які блокували на поточному тижні роботу восьми митних пунктів (в основному в західній Україні), де бізнес із переобладнання ввезених вантажних фургонів (не потрапляють під стягування акцизів) є одним з пріоритетних.

На сьогодні до реєстру підприємств, які звільнені від утилізаційного збору, належать Запорізький автозавод, Кременчуцький автоскладальний завод, Черкаський автобус, "Богдан Моторс" і два його автоскладальних заводи, "Єврокар", Чернігівський і Бориспільський автозаводи.

Сьогодні, 27 березня, близько тисячі автопідприємців вимагали під стінами Верховної Ради скасувати утилізаційний збір та імпортний акцизний податок на авто.

На думку автопідприємця Петра Мельничука з Луцька, такі податки лише завдають економічних збитків і спричиняють значне недофінансування бюджету.

"Утилізаційний збір у Європі коштує €100, а в Україні ми маємо за нього платити близько $2 тисяч. Внаслідок цього ціна автомобіля для українського споживача зростає на непомірно велику ціну. Українці через це змушенні купувати автомобілі, які виробляються вітчизняним автопромом, але набагато гіршої якості", - наголосив він.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян