ЄС створив проект, який сприятиме розвитку авіації в Україні, - Томбінський
"Високий рівень безпеки авіації залишається головним пріоритетом і ніколи не буде знехтуваний у процесі розбудови авіаційної промисловості. ЄС готовий до співпраці та може поділитися своїм передовим досвідом у цій сфері задля підтримки української авіації в її розвитку та підвищення стандартів безпеки польотів", - розповів посол Євросоюзу в Україні Ян Томбінський, інформує прес-служба Представництва ЄС в Україні.
Він також додав, що протягом багатьох років транспортний сектор залишається одним із пріоритетних напрямків співпраці між Україною і ЄС, і цей проект є важливою частиною такої співпраці.
В свою чергу, голова Державіаслужби України Олександр Більчук відзначив важливість цього проекту для України.
"Цей проект є надзвичайно важливим. Кращі практики роботи наших колег із органів цивільної авіації Іспанії допоможуть наблизити українську цивільну авіацію до стандартів Євросоюзу. Проект передбачає практичну допомогу експертів Іспанії на місцях, навчальні візити та стажування українських спеціалістів у відповідних установах та організаціях Іспанії", - сказав він.
Зазначимо, що проект Twinning буде реалізований в Державній авіаційній адміністрації України з використанням досвіду Державної Адміністрації Іспанії з безпеки польотів та авіаційної безпеки (AESA). Також в рамках проекту передбачено тісну співпрацю з Європейським агентством з безпеки польотів (EASA).
Відзначимо, що Україна веде переговори про єдиний авіаційний простір з Європейським Союзом з грудня 2007 року. Така угода допоможе знизити ціни на авіаквитки.
Угоду про "відкрите небо" парафували на Вільнюському саміті 29 листопада 2013 року. Планувалося, що остаточно угоду підпишуть у 2014 році, однак питання відклали через суперечку, що стосується Гібралтару (зволікання з підписанням угоди пов'язане з неузгодженістю позиції Іспанії і Великобританії щодо його територіальної приналежності).
Щоб обійти перешкоду, яка блокує підписання договору про "відкрите небо" між Україною і ЄС, Мінінфраструктури вирішило підписувати відповідні угоди з кожною країною окремо.