Київ не повернув 40 млн, які перерахував фірмі "регіонала" на будівництво Подільського мосту
Про це свідчить постанова Вищого господарського суду України від 21 жовтня, повідомляє "Наші гроші"
Комунальники мотивували свою вимогу тим, що "Мостобуд" неналежно використав аванс і не виконав підрядні роботи.
У квітні 2004 року "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва" і ВАТ "Мостобуд" уклали контракт на будівництво Подільського мостового переходу через Дніпро у Києві. Вартість робіт, які мали використати впродовж 2004-2007 років, оцінили на 1,42 млрд грн.
Додатковими угодами термін дії контракту продовжили до 31.12.2014, а вартість зросла до 2,57 млрд грн.
Як встановив суд, у 2011 році комунальники перерахували "Мостобуду" аванси у розмірі 20 млн грн. і 23,92 млн грн. Термін їх використання закінчився у жовтні 2012 року.
Комунальне підприємство просило суд повернути вказані аванси, оскільки "Мостобуд" не здійснив роботи, передбачені контрактом. Аванс товариство мало закрити актами виконаних робіт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розслідування. Асфальтовий каток Володимира Демішкана
Суди усіх трьох інстанцій у задоволенні позову комунальникам відмовили. Вони визнали, що ПАТ "Мостобуд" використав аванси повністю і належно. Зокрема, додатковою угодою від 10.01.2008 року сторони передбачили, що "Мостобуд" може прозвітувати про використання авансу за рахунок виконаних робіт або придбання матеріалів для будівництва об’єкту. А на дискусійні 43,92 млн грн.
ПАТ придбало матеріали у своїх субпідрядників – ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" і ТОВ "Мостобудівельний загін № 112".
За даними SMIDA, власниками ПАТ "Мостобуд" є народний депутат від Партії регіонів Володимир Продивус (51%) та його дружина Світлана Продивус (21%).
Засновником ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" і "Мостобудівельний загін № 112" до осені 2012 року було ПАТ "Мостобуд".
Подільський мостовий перехід має з’єднати правий і лівий береги Києва. Його протяжність становитиме близько 7 км. Ним планують пустити четверту гілку метро на Троєщину. Крім автомобілів і метро, двоярусний міст передбачає велодоріжки і доріжки для пішоходів, які зможуть пройтися від вулиці Межигірської на Подолі до бульвару Перова на Воскресенці.